  • Data: 2014-01-27 23:39:32
    Temat: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: "kargul_zdzis" <k...@m...azz.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak co zimy - gdy tylko przyszły mrozy pokazują mi się wszelkie możliwe
    > komunikaty po zapaleniu zimnego silnika:
    > awaria ABS
    > awaria systemu kontroli silnika
    > itd. itp.
    > a najbardziej mnie bawi przy - 11 st. C "przekroczona temperatura płynu
    > chłodzącego".
    > Dodam, że ABS działa i wszystko inne też, ale komunikaty mówią co innego.
    > Wizyta w ASO wykazała brak 80 zł w portfelu, a poza tym wszystko w
    > porządku, czyli ten typ tak ma. Czy to tylko przypadłość fiata, czy jakieś
    > inne marki też tak mają na mrozie?
> [...]

    miałem identyczne objawy
    szukałem sam, później w desperacji zaufałem specom z obsługi posprzedażowej
    aso gdzie
    nabyłem auto, nie dali rady i wydoili mnie na 480zl bo niby coś pozmieniali
    w oprogramowaniu sterownika.
    Później inne aso fiata niby coś robiło ale wyraźnej porpawy nie było, za
    części czujniki i diagnostykę
    opróznili mnie na prawie 800zł. Żona się postawiła i zaczęła szukać
    normalnego warsztatu.
    Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli z okolic Warszawy to wbij sobie w
    wyszukiwarkę nowa
    mechanika pojazdowa warszawa bemowo, adres chyba górczewska 193 albo 195.
    Nie pracują tam wieczorami więc
    po robocie nie odbierzesz auta, ale najwyżej na drugi dzień z rana.
    Auto stało dwa dni, zrobili porządek, zapłaciłem ułamek tego co w fiacie i
    probem zniknął na zawsze.
    Niedługo potem poleciało mi wspomaganie. Z ciekawości pojechałem do stacji i
    krzyknęli 900 za czujnik kierownicy
    i 600 za wymiane. Później zrobiłem to za niespełna tysiąc. Mam wrażenie że
    duże stacje sprzedażowe jadą schematami
    i wolą zarabiać na częsciach i szybkich prostych wymianach a trudne
    przypadki polegają u nich na wymianie części na chybił trafił
    i obciążanie nimi klienta wmawiając mu że wszystko już bedzie ok.