  • Data: 2014-01-28 01:45:44
    Temat: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 00:38:12 UTC+1 użytkownik w.mak%g...@g...com
    napisał:

    > Może być tak, że zapłonowi (ECU) wystarczy (np.) 9V a wspomaganie (Body Control
    Module) zgłasza błąd już przy wyższym napięciu.

    > Przed tym numerem przejechaliśmy (po kilkudniowym postoju) z 15 km - postój -
    >
    > 2 km - awaria.
    >

    > Po 2 dniach byłem w serwisie a zaraz potem kupowałem akumulator.
    >
    > Tester wyświetlił na 6-letnim 43 Ah akumulatorze z niewielkim przebiegiem :
    WYMIANA.

    Jakie to szczęście od Boga że jeden samochód mam z gaźnikiem a drugi ze zwykłą pompą
    wtryskową i bez żadnego turbo. Wychodzi że o obydwa powinienem dbać bardziej niż o
    zęby. To nic że więcej palą i nie spełniają najnowszych norm czystości. To nic ze nie
    mają katalizatorów i innych gówien. Jak bym miał pojechać żeby mi za 400 zrobili że
    jakaś lampka się nie świeci to by mnie chuj strzelił.