  • Data: 2010-03-28 00:12:13
    Temat: Re: Felgi do Focusa lub S40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hom1s4$7t8$...@i...gazeta.pl

    > I oczywiście możesz mnie wyzwać od idiotów, trolli, expierdów, ale to da mnie na
    rękę. :)
    > Im więcej ludzi założy złe felgi, tym więcej wypadków, tym lepsze eliminacje. ;)
    > Tym mniej samochodów na drogach. :) Bogaty kupi felgę z salonu za 700 złotych,
    > czy nawet za 1500 złotych, a biednego nie stać na AC, więc... :)

    Teraz jest cała masa wiadomości o PZ w necie, dlatego zapewne teraz już mnie
    nie wyzwiesz, :) ale do niedawna kierowano mnie do wariatkowa, gdy opowiadałem
    o zataczających się samochodach. ;)

    No dobra... Teraz podwórkowi raserzy zaczną kupować dobre felgi, zakłady
    pogrzebowe stracą, na drogach będzie więcej samochodów... Ufff...

    Trzeba jednak znaleźć i pozytywne strony ujawnienia tajnych rewelacji
    o negatywnych ;) PZ... Raserzy zaczną wyciskać z producentów felg offsety
    poprawne, dzięki czemu takie felgi staną się popularne i -- TANIE!!!!
    Żegnaj monopolu serwisów aut na poprawne felgi!!! :)

    No tak... Ale ja mam koła z zimówkami, które kupiłem raptem kilka tygodni
    temu -- oponki przejechały raptem kilka setek kilometrów, aż żal... :)
    A w garażu są opony letnie... Dla mnie za późno na rewolucje cenową -- Volvo
    nie spuści cen swych lśniących felg z offsetem 52.5 mm ani jutro, ani nawet
    pojutrze... A wiosna zaczęła się na dobre... Wkrótce lato!!! Na razie można
    (i trzeba -- co tu dużo gadać!) jeździć na zimówkach, ale letnie trzeba
    szykować bezzwłocznie!!!

    -=-

    A teraz najgorsze, o czym milczą ,,poeci'' (czyli znawcy) zawieszenia...
    Przy hamowaniu ujemny PZ jest dobrodziejstwem, ale nie przy ruszaniu. :)
    Gdy samochód ma napęd na przód -- ujemny PZ destabilizuje tor jazdy!!!
    Ujemny PZ jest dobrodziejstwem i przy hamowaniu, i przy ruszaniu dla RWD!

    Ale RWD to samochody z wyższej półki.
    Są nadsterowne i stabilne przy przyspieszaniu, a na dodatek koła
    napędzające są dociskane w czasie ruszania. :)

    Pozytywy FWD? Jeśli dało się ruszyć -- da się i zatrzymać w tych samych
    warunkach, bo jednak przy hamowaniu dociskane są przednie/sterujące koła... :)
    (skoro samochód był kierowalny :) przy ruszaniu, tym bardziej będzie
    kierowalny przy hamowaniu)

    I teraz już mogę spodziewać się spokojnie kierowania mnie do czubków z wariatkowa. ;)

    -=-

    Ale prośba o poprawne felgi do Nowego Volvo S40 pozostaje nadal aktualna. :)
    Salonowe są za drogie! Zresztą... Felgi widać tylko w czasie postoju...
    A samochód ponoć służy do jeżdżenia -- ja nie jeżdżę zbyt dużo, bo choruję na płuca.
    :)
    Ale w ogóle miałem zamiar pojeździć. :) Brak funduszy i brak zdrowia -- pierwsze
    można
    jakoś pokonać, drugiego nie potrafię... Pocieszają mnie, że może mam wodę w płucach.
    :)
    (pocieszają ci, którzy uniknęli cudem śmierci, mając w płucach wodę, której nie
    wykryli na czas lekarze)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'