  • Data: 2012-11-15 11:23:31
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup

    >Nasmarowany gwint traci sporo ze swojej samohamowności.
    >Czyli właśnie nie będzie tak że jakaś się słabiej dokręci, a np. raz
    >na
    >milion kilometrów odkręcą się wszystkie na raz...

    Watpie. bo jesli sie nie odkrecilo przez milion km to czemu mialoby
    sie w milionowym odkrecic ?
    A praktyke mam podobna jak Dykus - wcale sie nasmarowane nie odkrecaja
    same.

    >Zwłaszcza jak montujący "ma gest" i smar dostanie się też na
    >powierzchnie
    >styku nakrętki z felgą (co w przypadku nakładania smaru na szpilkę
    >jest
    >prawdopodobne).

    Watpie zebym byl az taki staranny i nie zasmarowal ... a np w kadecie
    po sezonie byl zawsze problem z odkreceniem, niezaleznie ile i gdzie
    smaru nawalono.

    J.