eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Date: Sat, 17 Oct 2009 23:05:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <hbdbip$4cr$1@news.onet.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <p...@E...pl>
    <hb9as8$mqv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <hbahh0$fva$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@4...com> <hbbqu9$2e0$1@news.onet.pl>
    <hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl> <hbcnkq$emm$1@news.onet.pl>
    <hbd9ip$hf3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255813530 4507 77.253.224.59 (17 Oct 2009 21:05:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Oct 2009 21:05:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90462
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hbd9ip$hf3$1@inews.gazeta.pl...
    > Ghost pisze:
    >
    >> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
    >
    > po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo to
    > własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
    > zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
    > poprawnie.

    A te pakiety tez sie same wpisuja.

    >> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
    >
    > Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
    > korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
    > faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi to
    > faktury - bo to automat :)

    Nie trzymasz kupy z watkiem - tyle Ci powiem.

    >> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    >> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
    >
    > tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
    > wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
    > niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
    > nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

    Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
    zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...

    EOT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: