eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-19 18:11:04
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.10.19.16.16.56@Eustachy.pl...
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):
    >
    >> Witaj,
    >>
    >> Ghost pisze:
    >>>
    >>> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    >>> przenosi usluge, ktora juz dziala?
    >>>
    >> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    >> była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    >> przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    >> Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
    >
    > Weźcie se miszcze poczytajcie to:
    >>
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    > place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
    ge=text
    >
    > TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
    > Puknijta się.
    > Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.

    Post roku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: