eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-19 16:16:14
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):

    > Witaj,
    >
    > Ghost pisze:
    >>
    >> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    >> przenosi usluge, ktora juz dziala?
    >>
    > Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    > była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    > przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    > Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...

    Weźcie se miszcze poczytajcie to:
    >
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&pa
    ge=text

    TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
    Puknijta się.
    Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.
    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: