eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-18 20:36:34
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl...
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
    >> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
    >> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    >> <b...@j...org.pl> wrote:
    >>
    >>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    >>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    >>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
    >>
    >>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >>>każdorazowo wywiad techniczny
    >>
    >> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    >> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    >> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
    >> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
    >> taryfe i teraz placza.
    >
    > 49% płaci TP.

    Procentowo, ale nie wiem czy czasem tez sama cena nie jest wymuszona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: