  • Data: 2009-10-20 19:32:22
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "B.G" <b...@w...pl> writes:

    > Bywały przypadki użycia miedzi, nic nie stoi na przeszkodzie aby było
    > to i radio. Oczywiście w normalnych sytuacjach jest to światłowód.

    Z definicji O = "optical", wiec miedziane to by byly raczej "CNU",
    ew. radiowe "RNU" :-)

    > Bo o ciągnieciu "milion" parowego miedzianego kabla z centrali do
    > skupisk ludności, to już zapomniao "wieki" temu.

    No nie, akurat takie kable bardzo czesto sa. Tyle ze zadna szybsza
    neostrada na nich nie pojdzie, a wolniejsza - tez niekoniecznie.

    > Jeśli z tego ONU masz dotychczas telefon i jest w tym ONU DSLAM, to
    > tak właśnie zrobi.

    To jakas inna nomenklatura. "Po mojemu" ONU nie ma zwiazku z telefonami,
    zdecydowanie nie ma tam miejsca na zadnego DSLAMa, ani nawet na
    przepuszczanie przez to kabli, konkurencji ani wlasnych.

    To tak jakby pisac ze ktos ma telefon z transceivera albo innego
    mediaconvertera np. Ethernet.
    --
    Krzysztof Halasa