eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-20 18:56:41
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 23:28:40 +0200, grzesiek napisał(a):

    /.../
    >
    > Aha - może zechce mnie ktoś oświecić: weźmy hipotetyczną ;) sytuację:
    > mam telefon w netii na linii TP: czy TP może nałożyć mi sygnał ADSL ze
    > swojego ONU znajdującego się bliziutko (jakiś kilometr, wiem, że są tam
    > wolne miejsca), czy musi 'mnie wlec' na centralę do DSLAMA znajdującą
    > się daleko (jakieś 5 km, 512 ledwo działa przy tych parametrach
    > napowietrznej częściowo linii)? Próbowałem tą informację wydobyć na
    > infolinii TP ale jakoś każdy z konsultantów zapytany o to wprost stosuje
    > uniki... Nie chcą powiedzieć lub sami dokładnie nie wiedzą jak to
    > jest...
    >
    Kurna o chińskich murach czytałeś? TP ni może robić żadnych różnic w
    dostępie.
    2. A to dzwonienie na infolinię to już zupełnie idiotyczne jest.

    Jak masz telefon/internet na linii TP to jest bez różnicy technicznie u
    jakiego operatora.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: