eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-21 20:35:14
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: grzesiek <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Mon, 19 Oct 2009 23:28:40 +0200, grzesiek napisał(a):
    >
    > /.../
    >> Aha - może zechce mnie ktoś oświecić: weźmy hipotetyczną ;) sytuację:
    >> mam telefon w netii na linii TP: czy TP może nałożyć mi sygnał ADSL ze
    >> swojego ONU znajdującego się bliziutko (jakiś kilometr, wiem, że są tam
    >> wolne miejsca), czy musi 'mnie wlec' na centralę do DSLAMA znajdującą
    >> się daleko (jakieś 5 km, 512 ledwo działa przy tych parametrach
    >> napowietrznej częściowo linii)? Próbowałem tą informację wydobyć na
    >> infolinii TP ale jakoś każdy z konsultantów zapytany o to wprost stosuje
    >> uniki... Nie chcą powiedzieć lub sami dokładnie nie wiedzą jak to
    >> jest...
    >>
    > Kurna o chińskich murach czytałeś? TP ni może robić żadnych różnic w
    > dostępie.
    A (że tak zapytam) ty teoretyk jes?eś czy praktyk w tej materii?
    Może wyjaśnię to tak: internet w netii na linii tp: kiepskie parametry,
    utraty synchonizacji (snr w okolicy 7 z tendencjami do spadków,
    tłumienie koło 60)... wezwani technicy w przypływie szczerości
    podzielili się informacją iż dopóki będzie netia to linia będzie
    dłuuuuuuga i internet dobrze działać nie będzie. I że jest w pobliżu ONU
    i że są wolne miejsca ale... Umowa więc (a w zasadzie część umowy na
    internet, po długich bojach) została rozwiązana ze względu na brak
    możliwości technicznych. Teraz tam jest neostrada która również miała
    kiepskie parametry, tyle że po telefonie na infolinię przyjechali ci
    sami technicy - tym razem z wytycznymi że ma się dać. Byli tylko nieco
    zdziwieni że tyle to trwało (znaczy przejscie z netii do tp i wezwanie
    ich do zrobienia porządku z linią). Tak, teraz parametry linii są takie,
    jakich nigdy wcześniej nie tam nie było (snr 30, tłumienie max 23).
    Być może przypadek ten jest wyjątkowym, jednostkowym i w zasadzie nie
    mającym prawa się zdażyć.

    > 2. A to dzwonienie na infolinię to już zupełnie idiotyczne jest.
    Hmmm... no, z tym nie sposób się nie zgodzić.


    Pozdrawiam

    Przechodzień

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: