eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-23 21:00:51
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > Teraz tam jest neostrada
    > która również miała kiepskie parametry, tyle że po telefonie na
    > infolinię przyjechali ci sami technicy - tym razem z wytycznymi że ma
    > się dać. Byli tylko nieco zdziwieni że tyle to trwało (znaczy
    > przejscie z netii do tp i wezwanie ich do zrobienia porządku z linią).
    > Tak, teraz parametry linii są takie, jakich nigdy wcześniej nie tam
    > nie było (snr 30, tłumienie max 23).
    > Być może przypadek ten jest wyjątkowym, jednostkowym i w zasadzie nie
    > mającym prawa się zdażyć.

    No wiesz, na takie rzeczy nie ma rady. Pozostaje trick z przejsciem w ta
    i z powrotem. Ale wiesz, to juz jest kwestia w ogole inwestycji itd. -
    tak to jest jak sie konkuruje z wlasnym podwykonawca.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: