eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-20 22:55:34
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "B.G" <b...@w...pl> writes:

    > Ale w szafie dostępowej, już to miejsce jest, tak jak dla ONU.
    > Jako o ONU - pisałem o szafie, i to o szafie dla usług typu
    > telefon/internet dla "Kowalskiego".

    W szafie, jasne.

    > Zapewne wiesz, że określenie "ONU" wobec tych szaf, jest w telekom.
    > powszechnie używane.

    Domyslalem sie, dlatego tylko napisalem ze to inna nomenklatura, akurat
    to jest sprawa lokalna a ja raczej nie jestem pracownikiem TPSA :-)
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: