  • Data: 2009-10-17 20:31:27
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.

    po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo
    to własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
    zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
    poprawnie. Też mam pakiety np. po 1 zł przez 2 miesiące i jak klient
    zaczyna 13 dnia miesiąca, to za dwa miesiące do 13tego mu się nalicza
    procent złotówki a od 14tego mu się już nalicza abonament pełny. Automat
    ... w sumie po to jest.
    Biling internetu nie jest dynamiczny raczej (nie zależny np. od
    wydzwonienia). A gdyby nawet to nawet voipy u mnie się mogą generować
    klientom automatycznie (na platformie GTS) - zatem to też nie problem.

    > Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.

    Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
    korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
    faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi
    to faktury - bo to automat :)

    > No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    > wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"

    tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
    wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
    niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
    nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7