eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-17 15:24:51
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl...
    > Ghost pisze:
    >
    >>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace
    >
    > no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)
    >
    >> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
    >
    > znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
    > fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje się
    > full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

    Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
    Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
    No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
    wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: