eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w Netii › Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-17 15:15:39
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ghost pisze:

    >> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

    no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)

    > Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.

    znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
    fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje
    się full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: