  • 21. Data: 2009-02-27 05:57:53
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczunapisal

    > ROTFL. Wyjebalem na plecy i dlugo nie wstane. Zenada na calej linii.
    > Nastepni co to jezdza od miesiaca i juz zakladaja klub. Masakra jakas.
    > To wina seriali w TV czy moda jakas ?

    > Nawiasem mowiac ciekawe nadeszly czasy. Klub zaczyna sie od strony w
    > internecie i nazwy. Prawde powiadaja ze byty internetowe zaczynaja
    > wypierac te realne.

    wybacz ale tu sie mylisz. jezdze od 8 roku zycia aktualnie mam 15

  • 22. Data: 2009-02-27 06:43:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Pawciox pisze:

    > wybacz ale tu sie mylisz.

    W czym ?

    > jezdze od 8 roku zycia aktualnie mam 15

    No i ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-02-27 06:46:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > no dobra, a na Naszej Klasie kontojuz mają?

    Nie wiem ale chyba od tego powinni zaczac :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 24. Data: 2009-02-27 06:54:54
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Pawciox wrote:
    > co do nazwy to mialo byc PŁOMIENNE OPONY fakt glupio wyszlo.

    Nie daj się zwariować, nazwaliście się tak jak się nazwaliście, wasza
    sprawa.
    Co do strony:
    Fajnie, że czarne tło.
    Chyba powinno być "skontaktuj się z nami" a nie "zkontaktuj się z
    nami".
    Czy ja dobrze widzę, że jest was dwóch?
    Akurat to, że wszyscy to prezesi mnie bawi i taka konwencja mi się
    podoba, każdy członek klubu jest prezesem, taki trochę żart z klubów
    motocyklowych, tylko nie wiem czy takie było zamierzenie.
    Regulamin mnie rozbawił. Jak myślisz, kto się zapisze do klubu, gdzie
    musi spełnić warunek comiesięcznego pojawienia się na zlocie lub
    spotkaniu? To o hierarchi w jeździe na zlot jest dla mnie zupełnie
    niezrozumiałe, hierarchia to jest chyba coś innego, niż czekanie na
    zgubę na drodze?

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 25. Data: 2009-02-27 09:02:48
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > ROTFL. Wyjebalem na plecy i dlugo nie wstane. Zenada na calej linii.
    > Nastepni co to jezdza od miesiaca i juz zakladaja klub. Masakra
    > jakas. To wina seriali w TV czy moda jakas ?

    Nie podcinaj skrzydeł młodemu pokoleniu, ty preclu, ty. Może ci kiedyś
    pomogą jak ci rozrusznik padnie w trasie, rozrusznik serca.

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 26. Data: 2009-02-27 09:27:21
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    James pisze:

    > hmm... troche zmieniasz sens w ten sposób
    > burning - palące
    > blazing - jarzące
    > Jeżeli nazwa ma być dosłownym tłumaczeniem słowa "płomienne" to flaming
    > pasuje najlepiej. I to słowo wcale nie odnosi się wyłącznie do uczuć. Tak
    > jak w języku polskim określa tą część ognia zwaną płomieniami. Używa się tak
    > jak po polsku. Może być płomienne uczucie, ale mogą być także płomienie na
    > oponach, czy też wydobywające się z wydechu ;)

    no okej... ale poza stricte tłumaczeniem, jest jeszcze "duch" wypowiedzi
    jaki niesie nazwa, a tu mówimy o klubie motocyklowym. Nie każda nazwa -
    IMHO - pasuje do wszystkiego. Nie wszystko dobrze "brzmi", zachowując
    walory poprawności.

    Choć to konkretne przedsięwzięcie winno raczej mieć nazwę w stylu:
    "Moped scouts", "The Wannabies", czy jakos tak... ;-) :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 27. Data: 2009-02-27 09:30:31
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Kefir wrote:

    > Napiszze o tem cos wiency. Udajesz zdziwienie czy jak? Chyba dalem sie
    > skolowac, zdziwilo mnie bowiem ze niby redachtur a sikacza nie
    > propaguje za wszelka cene. Podwojna moralnosc, wstyd przed kumplami
    > czy ktos w ryja dawal i nie dal? Tak czy tak, Naczelny powinien
    > napietnowac.

    rotfl
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 28. Data: 2009-02-27 09:35:32
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Marcin Gardeła wrote:

    > Nie podcinaj skrzydeł młodemu pokoleniu, ty preclu, ty. Może ci kiedyś
    > pomogą jak ci rozrusznik padnie w trasie, rozrusznik serca.

    Otoz to.
    A do tego sie przypierdala do telewizji. Moze Gang Dzikich Wieprzy tez Ci
    (Piotrze) sie nie podobuje?

    :))))

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 29. Data: 2009-02-27 09:54:30
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > W czym ?

    > No i ?

    a to cos jeszcze mzna dodac?

  • 30. Data: 2009-02-27 10:01:17
    Od: b...@o...pl

    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,.. są
    > narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale.

    pojeździcie po zlotach w sezonie to może złapiecie chętnych, chyba że
    mogę być dla was virtuale to się zareklamujcie na ścigaczu

    >nie
    > wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na
    > stronce

    mam okno przęglądarki otwarte do połowy ekranu i strony nie da się
    oglądać... :)