  • 11. Data: 2009-02-26 20:42:36
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawciox" <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    >są narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale.
    >nie wiemy co zmienić na stronce.

    chyba podejście i regulamin bo punkt 1 i 10 potem 6 i 9 jak dla mnie się
    mocno wykluczają.
    Poza tym mam wrażenie że wielcy pREZESI to kolesie co mają jeszcze mleko pod
    nosem i sikają rumiankiem bo takie teksty wypisują że dla mnie to poziom 8
    latka. Jak czytam waszą strone i podejście do młodszych na mniejszych
    pojemnościach to mi się kawał przypomina o Żydach, obozie i dużej ścianie do
    pokonania, a nagrodą jest stanie się równym niemcowi.

    Z uwagi że latam na 450 to nie pozdrawiam leszczy na 125 z klubu spalonej
    gumy
    rafał
    450exc

  • 12. Data: 2009-02-26 20:52:55
    Od: "Piotr" <p...@g...com>

    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,.. są

    Jak dla mnie - baze jakąś wyjściową już macie. Grafika i kontent strony nie
    powalaja, ale nie to jest najwazniejsze. Regulamin sporo osob skrytykowalo,
    ale moim zdaniem napisany z jajem i lekkim przymruzeniem oka... z reszta kto
    czyta regulamin? :D

    Mieliscie pomyslu klubu - super, jakas strona i kontakt z niej jest - tez
    ok. Reszte to musicie na zywo dzialac. Bo albo skupicie sie na wirtualnym
    swiecie - zrobicie wypas stronke, mase zdjec, full artykulow i zbierzecie
    ekipe 500 motocykli ze swiata... albo macie jako taka oprawe sieciowa - a
    zycie pociagniecie w realu (i w tym kierunku radzilbym isc) - zrobicie
    jakies cykliczne spotkania, jakies fajne wypady, kilka szalonych nielegali,
    troche fajnych fotek, relacji ze spotów, wiekszych zlotow - i to bedziecie
    wrzucac na www to sami zobaczycie jak szybko ludzie sami do Was trafia z
    ulicy czy z sieci... a strona sama sie rozkreci...zobaczycie, ze nagle
    spotykacie sie w 3-4 maszyny, potem nagle sie zrobi 10, a potem ...

    jedyne co moge doradzic to rzeczywiscie nazwa (jak to ktos juz zauwazyl) - w
    tej wersji ni chu chuj nie podchodzi... no chyba, ze chcecie byc "Płomień,
    Opony" :)))) Albo flaming tires.... albo flame on tires... tireflames od
    bidy... albo po prostu Płomienne Opony, albo Ogniste Opony... z reszta
    nazwa, strona, kolory www to wszystko sa detale ktore mozna zmienic,
    szlifowac, modyfikowac... wazne co robi sie w zyciu i czy cos w realu
    jestescie w stanie ciekawego zapewnic... bo to jest glowny naped klubu...

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Piotr

  • 13. Data: 2009-02-26 21:13:27
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Pawciox" wrote...
    > James napisal
    >
    > co do nazwy to mialo byc PŁOMIENNE OPONY fakt glupio wyszlo.

    W takim razie nazwa powinna brzmieć Flaming Tires.
    Flame = płomień
    Określając opony, odpowiedź na pytanie jakie brzmi flaming.
    Nazwa spox, teraz jak będzie poprawnie zapisana ;)

    --
    pozdro
    James

  • 14. Data: 2009-02-26 21:20:01
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Pawciox pisze:
    > witam wszystkich.
    <CIACH!>
    > nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co
    > zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy
    <CIACH!>

    Drooogi Pawcioxie,
    poki co to wyglada to troche jak strona dwoch kolegow, ktorzy z braku
    innego zajecia postanowili mianowac sie nawzajem Prezesami, bo tak
    bedzie fajniej. Ja tam do grona "klubowiczy" nie dolacze poki co ;-).
    Ale o tym prezesowaniu juz Wam pisali poprzednicy. Spusccie troche z
    tonu z ta tytulomania i przestancie tak sie miotac z tymi "powaznymi"
    maszynami (bo te Romety i co tam jeszcze bylo, to zaraz Wam jakis nowy
    czlonek jezdzacy kilofazerem jakims wytknie i jak bedziecie Prezesi
    wygladali?), zmodyfikujcie regulamin i wymyslcie sobie jakas misje.
    Taaak, misja to takie modne slowo we wspolczesnym marketingu.
    Odpuszczajac sobie slowo "misja" sprobujcie sie okreslic (chocby gdzies
    w tresci regulaminu) czy chodzi Wam bardziej o wyglupy, fun, stunt,
    turystyke motocyklowa czy moze cos jeszcze innego.

    No i wrzuccie wreszcie informacje, gdzie ten klub....

    Powodzenia, a jak przedsiewziecie sie rozwinie, to na jakis kongres MC
    wpadnijcie, zarejestrujecie sie oficjalnie i bedziecie "Spalona Guma MC"
    ;-).

    P.S. I jeszcze jedno, albo dwa.... na litosc wszystkiego co dla Was
    wazne. Nie sadzcie bledow ortow i innych bykow na stronie klubu. W dobie
    edytorow tekstu chyba mozna jakos zweryfikowac orty i sie nie wyglupiac
    na stronie glownej tymi "zkontaktowaniami". I tylko nie piszcie, ze obaj
    macie dysleksje, dysgrafie, dyskoteke, dysplazje, inne dys- i pod gorke
    do szkoly ;-).
    Poza tym, mnie osobiscie jeszcze przeszkadza okreslenie "motory",
    wolalbym "motocykle", ale o to juz kilka flejmow bylo na tej grupie,
    wiec nie bede rozwijal tematu. To kwestia osobistych preferencji.

    Zdrowko

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 15. Data: 2009-02-26 21:28:51
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    dziękujemy za redy
    napewno duzo nam pomoga
    prosimy o wiecej:)
    nad nazwa popracujemy również:)

  • 16. Data: 2009-02-26 21:36:25
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Dodatkowo fajnie by bylo dac jakies logo klubu.

    Koczis
    R1

  • 17. Data: 2009-02-26 21:40:02
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    James pisze:
    > "Pawciox" wrote...
    >
    > W takim razie nazwa powinna brzmieć Flaming Tires.

    bez sensu - płomienne to może być uczucie, a nie opony

    płonące jeśli już - burning, albo lepiej: blazing - czy jakos tak...

    --
    lingwistycznie
    pozdr

  • 18. Data: 2009-02-26 22:27:05
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Pawciox pisze:
> [...]
    > nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co
    > zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy

    ROTFL. Wyjebalem na plecy i dlugo nie wstane. Zenada na calej linii.
    Nastepni co to jezdza od miesiaca i juz zakladaja klub. Masakra jakas.
    To wina seriali w TV czy moda jakas ?

    Nawiasem mowiac ciekawe nadeszly czasy. Klub zaczyna sie od strony w
    internecie i nazwy. Prawde powiadaja ze byty internetowe zaczynaja
    wypierac te realne.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-02-26 23:34:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:
    > Nawiasem mowiac ciekawe nadeszly czasy. Klub zaczyna sie od strony w
    > internecie i nazwy. Prawde powiadaja ze byty internetowe zaczynaja
    > wypierac te realne.

    no dobra, a na Naszej Klasie kontojuz mają?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 20. Data: 2009-02-27 01:59:34
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "(pj)" wrote...

    > bez sensu - płomienne to może być uczucie, a nie opony
    >
    > płonące jeśli już - burning, albo lepiej: blazing - czy jakos tak...

    hmm... troche zmieniasz sens w ten sposób
    burning - palące
    blazing - jarzące
    Jeżeli nazwa ma być dosłownym tłumaczeniem słowa "płomienne" to flaming
    pasuje najlepiej. I to słowo wcale nie odnosi się wyłącznie do uczuć. Tak
    jak w języku polskim określa tą część ognia zwaną płomieniami. Używa się tak
    jak po polsku. Może być płomienne uczucie, ale mogą być także płomienie na
    oponach, czy też wydobywające się z wydechu ;)

    --
    lingwistyczne pozdro
    James