    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Fri, 27 Feb 2009 07:54:54 +0100

    Pawciox wrote:
    > co do nazwy to mialo byc PŁOMIENNE OPONY fakt glupio wyszlo.

    Nie daj się zwariować, nazwaliście się tak jak się nazwaliście, wasza
    sprawa.
    Co do strony:
    Fajnie, że czarne tło.
    Chyba powinno być "skontaktuj się z nami" a nie "zkontaktuj się z
    nami".
    Czy ja dobrze widzę, że jest was dwóch?
    Akurat to, że wszyscy to prezesi mnie bawi i taka konwencja mi się
    podoba, każdy członek klubu jest prezesem, taki trochę żart z klubów
    motocyklowych, tylko nie wiem czy takie było zamierzenie.
    Regulamin mnie rozbawił. Jak myślisz, kto się zapisze do klubu, gdzie
    musi spełnić warunek comiesięcznego pojawienia się na zlocie lub
    spotkaniu? To o hierarchi w jeździe na zlot jest dla mnie zupełnie
    niezrozumiałe, hierarchia to jest chyba coś innego, niż czekanie na
    zgubę na drodze?

    --
    Diobeu
    Deauville