  • Data: 2013-12-04 13:39:54
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Z totolotka tego nie wzieli ... tez raster, tylko inny ?

    Właśnie nie. Pomysł na jednolity uporządkowany raster w ogóle jest
    stosunkowo młody. W którym roku przestrojono Warszawę I z 227 kHz
    na 225 kHz?

    > Gdzies tam jeszcze ARCz powinna w odbiorniku byc ..

    W strojonym cyfrowo raczej nie ma. Bo po co?

    > Czasy sie zmienily, radio w samochodzie coraz lepsze, ale w domu coraz
    > gorsze. Chinski chlam w supermarkecie sie wiele od prl-owskiej
    > produkcji nie rozni.

    Mam trochę inne zdanie. To znaczy chłam chłamem (w sensie wykonania),
    ale możliwości współczesnego wszystkomającego scalaka za parę złotych
    są dużo większe niż to, co mogły zaoferować niegdysiejsze najbardziej
    wyszukane konstrukcje.

    Samochodowe radia, to w ogóle najlepszy przykład. Domowe, to można lepiej
    lub gorzej przestroić. Ale co w aucie? Liczyć na Chińczyka, że się zlituje
    i wypuści ze trzy modele z przełącznikiem zakresów? To były smutne czasy,
    kiedy człowiek po ujechaniu kilkudziesięciu kilometrów od granyc kraju
    tracił możliwość odbioru radia.

    --
    Jarek