  • Data: 2013-12-04 14:07:55
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan J.F. napisał:

    >Akurat. Teaz nie tak łatwo kupić radio z długimi falami, bo Chińczyk
    >niezbyt dobrze zdaje sobie sprawę z istnienia tego zakresu. To co my
    >potrzebujemy, to nie jest "zbyt na większą ilość".

    Jest nas 35 mln. Z reszta RWPG gdzies 350 mln.
    1 mln sztuk to chyba juz ciekawa partia.

    >W najlepszym razie byśmy z takimi pudełkami przy antenach skończyli.

    No i skonczylismy. Sam mialem w samochodzie.

    >Każde z pokrętłem plus minus 50 kHz, żeby dostosować się do rastra.
    >Tylko za czyje pieniądze? Kto by zapłacił za taką głupotę trwania

    15 zl, fakt - po znajomosci :-)

    >przy sarmackim radiu? Jak znam życie, to by sie skończyło na wielkiej
    >szkodzie prywatnej, bo za szkody społeczne nikt by nie beknął.

    Ale w czym problem aby krajowy przemysl produkowal dobre radia ?
    Nie beda po 20 zl, ale nie bedzie tez bezrobocia.

    J.