  • Data: 2013-12-04 16:24:19
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał
    Pan J.F napisał:
    >>> Akurat. Teaz nie tak łatwo kupić radio z długimi falami, bo

    >Ale Sarmaci tylko u nas. Nawet Białoruś przeszła na CCIR -- na pewno
    >im "eurourzędasy" kazały.

    Zaraz - cale RWPG na tym dzialalo ?. Moze Bialorus stwierdzila ze
    brakuje jej odbiornikow - bo reszta uciekla.

    Ha - to nie nasz pomysl ?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/OIRT

    >Bardzo ciekawa. Więc pewnie byśmy wszyscy mieli jeden typ
    >radioodbiornika.

    No nie, partii po 1 mln bedziemy potrzebowali kilkadziesiat.
    To i modeli kilkadziesiat.

    >Zmieńmy więc szerokość torów na kolei -- odżyje produkcja lokomotyw
    >i wagonów,

    To juz przetrenowane - inni sie dostosuja.
    Ale PaFaWag dziwnie upadl

    >zamiast MPEG4 opracujmy staropolskie kodowanie -- lokalna
    >produkcja telewizorów ruszy z kopyta.

    Nie wiem czy pamietasz, ale nasz system inny niz "reszty Europy".
    DVB-T

    A lokalna "produkcja" telewizorow bardzo preznie idzie :-)

    J.