  • 21. Data: 2009-02-26 19:14:18
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: Sylwester Zarębski <k...@s...irc.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 22:45:47 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dobrze piszesz - obciążyć.
    > Albowiem dzieci w tym wieku są bardzo wpływowe i istnieje

    Nie wytrzymam bełkotu, dziecko ma już jakieś wpływy, że jest wpływowe?
    Wprost przeciwnie, jest podatne na wpływ innych!

    > niebezpieczeństwo, że obdarowany sprzętem ponad swe potrzeby
    > nieopatrznie zrozumie, iż to sprzęt właśnie odpowiada za coś dobrego, a
    > nie głowa. A wtedy to już po zawodach.
    > Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem
    > artystycznym itp.

    A w wątku, słusznie Twoja pisać :). Zostawić z kompaktem na dłużej, dać
    wolną wolę i zachęcić tylko kilkoma książkami, zabrać na jakąś wystawę
    malarstwa, etc. Po coś lepszego sam się zgłosi, gdy określi ograniczenia
    swojego aparatu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 22. Data: 2009-02-26 19:27:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sylwester Zarębski pisze:

    > Nie wytrzymam bełkotu, dziecko ma już jakieś wpływy, że jest wpływowe?
    > Wprost przeciwnie, jest podatne na wpływ innych!

    Sorry, oczywiście odwrotnie - rozpędziłem się.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-02-26 23:55:43
    Temat: [OT] Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Kokos" <k...@k...pl> wrote:

    [...]
    > albo zeby nie wyszedl na takiego co to zagłosuje w wyborach na
    > największego z chamów - Pana Prezydenta

    I to jest Twoim zdaniem jedno z najważniejszych kryteriów? Masz z
    tym jakiś problem?

    Ja np. głosując cały czas szukam raczej rewolwerowca do miasta
    bezprawia, który byłby gotów osobiście poderżnąć gardła tym co trzeba
    bez mrugnięcia powieką i pójść dalej robić swoje (czyli inaczej niż u
    naszych policjantów, którzy po zastrzeleniu biednego mordercy idą na
    kilka lat na 100% płatny urlop z powodu "problemów psychicznych".
    IMHO taka kategoria mówi tylko jedno - nieuleczalny brak predyspozycji
    do zawodu).

    No i póki co się nie doczekałem. Pociechą jest tylko to, że od
    zakończenia II wojny światowej każdy następny prezydent był bezwarunkowo
    co najmniej dwa razy lepszy od poprzedniego. To rodzi nadzieję na
    przyszłość. :))

    [mr.]

    PS.: Dla lubiących dokonywać niemerytorycznych wyborów politycznych
    kierując się zamiast tego narzuconymi im "wzorcami obciachu" polecam
    świeżutki komentarz:
    http://www.rp.pl/artykul/9158,268554_Wildstein__Obci
    ach_na_myslenie.html
    Nie zamierzam przenosić na grupę dyskusji na tematy polityczne,
    dlatego w tej sprawie jak dla mnie EOT.

  • 24. Data: 2009-02-27 00:09:20
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komuni
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "RobertB" napisał

    > A ja bym mu zamiast sprzętu zafundował jakieś "kółko fotograficzne" lub
    > coś w tym rodzaju.

    Tak, szczególnie "jakieś" lub "coś w tym rodzaju" ; ))))

    > Jeśli w dzisiejszych czasach takie istnieją ;)

    Istnieją, istnieją.
    Tylko jest spora szansa, że trafi tam na jakiegoś starego (niekoniecznie
    wiekiem) pierdołę, który zatrzymał się na kliszy i Dederce, a cyfra i
    komputer to dla niego rogaty diabeł ; )

    adam

  • 25. Data: 2009-02-27 00:11:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał

    > albo zeby nie wyszedl na takiego co to zagłosuje w wyborach na
    > największego z chamów - Pana Prezydenta

    Byłbyś łaskaw w przyszłości darować sobie polityczne manifesty ?
    Z góry dziękuję.

    adam

  • 26. Data: 2009-02-27 09:21:08
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Byłbyś łaskaw w przyszłości darować sobie polityczne manifesty ?
    > Z góry dziękuję.

    nie pisałem o polityce tylko o zachowaniu i kulturze jednego człowieka na
    ważnym stanowisku, wazniejszym niz stanowisko pana durczoka
    rozumiem ze durczok nie moze przeklinac a pan prezydent moze mówić spieprzaj
    dziadu? podwójna moralność?

  • 27. Data: 2009-02-27 09:26:03
    Temat: Re: [OT] Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ach_na_myslenie.html
    > Nie zamierzam przenosić na grupę dyskusji na tematy polityczne,

    jakbys rzeczywiście chciał nie przenosić na grupe dyskusji politycznych, to bys
    dał EOT przed napisaniem tego posta, a nie po tym...

  • 28. Data: 2009-02-27 09:30:34
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał w
    wiadomości news:49a72f2e$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > wiekiem) pierdołę, który zatrzymał się na kliszy i Dederce, a cyfra i komputer

    nie, takie skamieniałości to tylko sobie sasiednią grupe usiłują zawłaszczyć,
    bedą po wieczne czasy utrzymywac status quo, że fotografia to tylko analog ;-)))

  • 29. Data: 2009-02-27 10:27:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Robert pisze:
    > nie, takie skamieniałości to tylko sobie sasiednią grupe usiłują
    > zawłaszczyć, bedą po wieczne czasy utrzymywac status quo, że fotografia
    > to tylko analog ;-)))

    Żeby tylko. Fotografia to tylko płyty szklane, a nie jakieś tam pcv czy
    inne celuloidy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 30. Data: 2009-02-27 13:24:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał

> [...]
    > ważnym stanowisku, wazniejszym niz stanowisko pana durczoka
    > rozumiem ze durczok nie moze przeklinac a pan prezydent moze mówić

    Niedobry Kokos.
    Pusty w środku.

    adam