  • 31. Data: 2009-02-27 13:35:03
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komuni
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Robert" napisał

    > nie, takie skamieniałości to tylko sobie sasiednią grupe usiłują
    > zawłaszczyć, bedą po wieczne czasy utrzymywac status quo, że fotografia to
    > tylko analog ;-)))

    Syfra - : )))))

    adam

  • 32. Data: 2009-02-27 15:43:53
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:49a7e96b$4@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Kokos" napisał

    > Niedobry Kokos.
    > Pusty w środku.

    Ale ma "za to" aspiracje! -Mysli, ze jak da głos tak, jak go GWniana i TVN
    wytresowała to wyjdzie na salonowca i "elytę";-))

    p47

  • 33. Data: 2009-02-28 16:26:06
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    adam

    > Gilu -jak najbardziej obciążyć i jednym i drugim (i teorią i aparatem - w
    > tej właśnie kolejności ale z wyczuciem), zwłaszcza, że dziś to nie jest
    > wielki wydatek.
    > Tylko nie licz na to że wkuje Dederkę na pamięć albo, iż poweźmie
    > przekonanie, że zaraz otrzyma D3, które za niego zrobi zdjęcie.
    > Ciężko wyważyć ale nikt nie obiecywał, że będzie lekko ; )
    > adam

    Dzięki za ten list bo był jedyny który mówil - obciążać. Ja też jestem za -
    aby obciązyć - teorią przynajmniej. Jak sobie przypominam to dostałem pierwszy
    aparat właśnie w w wieku 10 lat. Do dzis pamietam Certo KN35 i tabelke
    tekturową do naświetlania. Ojciec powiedział mi pare rzeczy i potem
    przeczytałem jaką jegoś książkę Płażewskiego i Burzyńskiego z 60-tych lat.
    Zrozumiałem to i potem sie tekturką nie posługiwałe, A raczej miałem ja w
    głowie. Starsi pamietają, że w tych czasch nie było wielu rozrywek to i sie
    czytać chcaiło a tak cz-b fotografia to było coś.
    Ale przyczyna tego zdjęcia jest gdzie indziej i jest bardzo trywialna i
    prozaiczna. Pewnie chłopak widział kiedyć jak Tata celuje gdzieć na coś
    małego. Zwykłe gęsie naśladownictwo i tyle.

  • 34. Data: 2009-02-28 17:32:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Gil" napisał

> [...]
    > prozaiczna. Pewnie chłopak widział kiedyć jak Tata celuje gdzieć na coś
    > małego. Zwykłe gęsie naśladownictwo i tyle.

    Ale to nie znaczy, że mu się nie spodoba i nie będzie miał do tego i
    smykałki i wyczucia.
    Dzieci poznają cały świat przez podglądanie i naśladownictwo.

    adam