  • 11. Data: 2009-02-26 07:28:00
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik " Gil" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:go4dv8$dte$1@inews.gazeta.pl...
    > Sony W55 i dzis zobaczyłem take zdjęcie. Zrobione parę dni temu.
    > http://www.imageno.com/ccaw687x4c72pic.html
    > Zupełnie nieostre i podejrzewam, że progam creative był przypadkowo
    > dobrany.
    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś
    > czekał.
    > Już obciązyć lustrzanką i teorią?

    po co psuć dzieciaka?

  • 12. Data: 2009-02-26 08:10:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    KOMTUR pisze:
    > Kurcze , albo ja jestem slepy albo to sopel lodu jest?
    > Fakt cos kapie, ale z sopla.

    Tak, to coś kapie z sopla.
    Można to i tak widzieć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-02-26 08:15:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Cezary Grądys pisze:
    > Mam w tym pewne doświadczenie. Dziaci są na teorię odporne. Mam córkę 12
    > lat, robi Fujem 6500. Też potrafi zrobić całkiem fajny kadr, ale nie
    > bardzo chce przyjąć jakiekolwiek wyjaśnienia co do migawki czy
    > przysłony.

    Nam się wydaje, że to ważne, że to podstawa jest, by w ogóle zacząć
    fotografię ponieważ nasze umysły są już obumarłe, niekreatywne, ociężałe
    i niereformowalne. A niestety, to jest zupełnie, zupełnie nie ważne.
    Trzeba czuć obraz, działać intuicyjnie, odrzucić wzorce działań i ten
    idiotyczny wstyd wyboru własnej ścieżki.
    Tak potrafią dzieci tylko.

    > Lustrzanki to bym dziecku nie dawał, dzieci nie szanują sprzętu, lubią
    > się chwalić przed kolegami, więc i inni będą mieli w łapach, może długo
    > nie posłużyć.

    Nie problem, że się zepsuje, tylko że skupią się na chwaleniu i w ten
    sposób szybko staną się dorosłe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/

  • 14. Data: 2009-02-26 08:47:43
    Od: j...@a...at

    On 25 Feb., 22:42, " Gil" <g...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś czekał.

    dobrze ze nie dostal zegarka , bo dzisiaj musialbyc kupic zegar
    scienny :-))))

    mysle ze 9 lat to za wczesnie na ciezka lustrzanke i teorie.
    niech korzysta z radosci dziecinstwa i sie bawi aparatem. Kiedy sam
    poczuje potrzebe to poprosi.

    Jak na razie to zdjecia mozna tylko pogratulowac.

  • 15. Data: 2009-02-26 10:48:04
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

> [...]

    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś czekał.

    a po co?
    jak sam zainteresowany bedzie chciał, to chyba sie spyta?
    lepiej zainwestowac parę zł w wykonanie duzych odbitek

  • 16. Data: 2009-02-26 12:33:13
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

> [...]
    > dobrany.
    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś

    Wiedza i wrazliwoscia jak najbardziej. Sprzeciorem raczej jeszcze nie. Na
    jakas wystawe go wez, cos z klasycznego malarstwa my pokaz.

    zennon

  • 17. Data: 2009-02-26 12:36:16
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " Gil" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a po co?
    > jak sam zainteresowany bedzie chciał, to chyba sie spyta?
    > lepiej zainwestowac parę zł w wykonanie duzych odbitek
    O! To jest dobry pomysl. Zrob mu duza odbitke tej foty i jak mu jeszcze cos
    fajnego wydzie, to duza odbitke i na sciane do pokoju, albo na prezent dla
    babc i cioc. Chlopak bedzie dumny i blady i silnie zmotywowany do dalszego
    dzialania.

    Zennon

  • 18. Data: 2009-02-26 12:50:08
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Dzieki. Rozumiem co piszesz. Trzeba coś zrobic bo poza bijatyką (piłka
    > ręczna
    > i aikido) nie uznaje zajęć pozaszkolnych. Trzeba cos zrobić aby nie
    > wyszedł na
    > chama który "zrozumie" wystąpienie następnego "Durczoka"

    albo zeby nie wyszedl na takiego co to zagłosuje w wyborach na największego
    z chamów - Pana Prezydenta

  • 19. Data: 2009-02-26 13:07:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Dobrze piszesz - obciążyć.
    > Albowiem dzieci w tym wieku są bardzo wpływowe i istnieje
    > niebezpieczeństwo, że obdarowany sprzętem ponad swe potrzeby nieopatrznie
    > zrozumie, iż to sprzęt właśnie odpowiada za coś dobrego, a nie głowa. A
    > wtedy to już po zawodach.

    Jeśli chłopak uprze się po raz kolejny uchwycić moment w którym to sprzęt
    odpowiada za efekt a nie głowa, to też będzie po zawodach bo pierdyknie
    kompakta w kąt i dojdzie do słusznego wniosku, że fotografia to dziedzina
    dla stukniętych, albo że ojciec go oszukał ; ))))

    Gilu -jak najbardziej obciążyć i jednym i drugim (i teorią i aparatem - w
    tej właśnie kolejności ale z wyczuciem), zwłaszcza, że dziś to nie jest
    wielki wydatek.
    Tylko nie licz na to że wkuje Dederkę na pamięć albo, iż poweźmie
    przekonanie, że zaraz otrzyma D3, które za niego zrobi zdjęcie.
    Ciężko wyważyć ale nikt nie obiecywał, że będzie lekko ; )

    > Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem
    > artystycznym itp.

    Jedno nie wyklucza drugiego ; )

    adam

  • 20. Data: 2009-02-26 14:04:17
    Od: Jurekk <"Jurek:)\"@aol.pl">

    Gil pisze:

    > Pewnie tak. Ale w tym zdjęciu spodobał mi się motyw - kropla deszczu w
    > kształcie tulipana - składająca sie do kropli. Troszkę niezwykłe w
    > przeciętnym fotografowaniu.

    bo to jest sopel, a nie kropla -chociaż też można go zaliczyć do kropli
    tylko zmrożonej ;)