  • 1. Data: 2009-02-25 17:50:11
    Temat: ze Świetlicy-pytanie
    Od: "olo" <k...@w...pl>

    Witaj Miłoszu

    Jako, że zostałeś okrzyknięty- "Guru od spraw technicznych", to może i
    temat zakupów jest Tobie nie obcy.
    Chodzi konkretnie o moje nieszczęsne baryty. Postanowiłem w końcu, zmierzyć
    się z nimi.
    Jeśli znasz atrakcyjne cenowo i terminowe w dostawie źródło, to proszę
    podziel się informacją. Chociaż myślę, że na początek Foma będzie
    wystarczająca. Była kiedyś, hurtownia na Towarowej, lecz ulotniła się.
    Pozostaje tylko internet.

    Wzbudził, także moje zainteresowanie, Twój pomysł
    ciemniowo-studyjno-plenerowy. A jakże. Pozostaje kwestia organizacji i
    zgłoszeń chętnych osób, no i pomysłów. Architektura Poznania, jak
    najbardziej. Sam niekiedy naświetlę "swoim okiem", wybrane fragmenty naszego
    miasta. A i przyroda nie jest mi obca, jako, że swego czasu jeździłem z
    bandą ornitologów po europejskich parkach narodowych, rezerwatach i gdzie
    nogi poniosą. Fajna sprawa.

    Niebawem, mam zamiar skorzystać z Twojej wiedzy tech., gdyż od jakiegoś
    czasu, chodzi po mojej głowie myśl, zakupu średniego formatu.
    Ot , takiego z serii kolekcjonerskiej, czyli wiekowego. Chcę poczuć, większą
    radochę fotografowania. Cyfra jest fajna, szybka, oszczędna materiałowo,
    ale...
    I tutaj, ja mogę podzielić się wiedzą, na temat pracy z Photoshopem, PTGui
    (panoramy), Photomatix (tworzenie tzw HDR, technika, która przez wielu jest
    nadużywana i niemiłosiernie knocona).
    No, ale nasze spotkania ,dotyczą raczej fotografii analogowej.

    A teraz, ruszam do łazienki, wywołać pierwszy od kilku lat negatyw (a jakże,
    ze Śródki), który do naświetlenia, zmotywowaly mnie spotkania w Świetlicy.

    Pozdrawiam

    Przemo Loba pL

  • 2. Data: 2009-02-25 18:20:06
    Temat: Re: ze Świetlicy-pytanie
    Od: "olo" <k...@w...pl>

    Sorry wzzystkim .Pomyłka. Nie czytać . Nie odpowiadać

  • 3. Data: 2009-02-25 18:28:05
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "olo" <k...@w...pl> wrote:

    > Sorry wzzystkim .Pomyłka. Nie czytać . Nie odpowiadać

    No to anuluj...

    [mr.]

  • 4. Data: 2009-02-25 19:39:54
    Od: "olo" <k...@w...pl>

    > No to anuluj...

    > Poradź kolego, jak?

    z góry dzięki

  • 5. Data: 2009-02-25 19:47:48
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 25 Lut, 20:39, "olo" <k...@w...pl> wrote:

    > z góry dzięki

    kliknij na wiecej opcji, nastepnie usun
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-26 06:24:22
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "StaM" <v...@u...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > kliknij na wiecej opcji, nastepnie usun
    > Pozdrawiam

    Chyba jednak chce, żeby to przeczytać

    __
    JD

  • 7. Data: 2009-02-26 06:44:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > kliknij na wiecej opcji, nastepnie usun
    > Pozdrawiam

    Troche za pozno na takie porady.
    Pomijajc fakt, ze nie wszystkie serwery to akceptuja.

  • 8. Data: 2009-02-26 12:31:11
    Od: k...@w...pl

    On 26 Lut, 07:24, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "StaM" <v...@u...com> napisał w
> [...]
    Do przeglądania grupy, używam outlooka. Jednakże po waszych poradach,
    wykasowałem wpis na stronie pl.rec.foto.cyfrowa. Ja go nie widzę.
    Czyżbym się mylił?

  • 9. Data: 2009-02-27 00:48:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    [...]
    > Pomijajc fakt, ze nie wszystkie serwery to akceptuja.

    Dobra, sprawdzam na swoim... ;-)

    [mr.]