  • 1. Data: 2009-02-25 21:42:00
    Temat: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Sony W55 i dzis zobaczyłem take zdjęcie. Zrobione parę dni temu.
    http://www.imageno.com/ccaw687x4c72pic.html
    Zupełnie nieostre i podejrzewam, że progam creative był przypadkowo dobrany.
    Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś czekał.
    Już obciązyć lustrzanką i teorią?

  • 2. Data: 2009-02-25 21:45:47
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
> [...]
    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś czekał.

    Dobrze piszesz - obciążyć.
    Albowiem dzieci w tym wieku są bardzo wpływowe i istnieje
    niebezpieczeństwo, że obdarowany sprzętem ponad swe potrzeby
    nieopatrznie zrozumie, iż to sprzęt właśnie odpowiada za coś dobrego, a
    nie głowa. A wtedy to już po zawodach.
    Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem
    artystycznym itp.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-25 21:58:15
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Dobrze piszesz - obciążyć.

    Dzieki. Rozumiem co piszesz. Trzeba coś zrobic bo poza bijatyką (piłka ręczna
    i aikido) nie uznaje zajęć pozaszkolnych. Trzeba cos zrobić aby nie wyszedł na
    chama który "zrozumie" wystąpienie następnego "Durczoka"

  • 4. Data: 2009-02-25 23:03:18
    Od: "Marek Augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem
    > artystycznym itp.

    W tym wieku to już trochę po ptokach. Ale zawsze coś;)

    pozdrawiam
    marek

  • 5. Data: 2009-02-25 23:25:08
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    > W tym wieku to już trochę po ptokach. Ale zawsze coś;)
    > marek

    Pewnie tak. Ale w tym zdjęciu spodobał mi się motyw - kropla deszczu w
    kształcie tulipana - składająca sie do kropli. Troszkę niezwykłe w
    przeciętnym fotografowaniu.

  • 6. Data: 2009-02-25 23:35:10
    Od: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > Pewnie tak. Ale w tym zdjęciu spodobał mi się motyw - kropla deszczu w
    > kształcie tulipana  - składająca sie do kropli.  Troszkę niezwykłe w
    > przeciętnym fotografowaniu.

    Jak najbardziej.

    pozdrawiam
    marek

  • 7. Data: 2009-02-26 06:15:02
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    Gil pisze:

    > Pewnie tak. Ale w tym zdjęciu spodobał mi się motyw - kropla deszczu w
    > kształcie tulipana - składająca sie do kropli. Troszkę niezwykłe w
    > przeciętnym fotografowaniu.

    Kurcze , albo ja jestem slepy albo to sopel lodu jest?

    Fakt cos kapie, ale z sopla.

    --

    Pozdrowka

    KOMTUR
    www.jarekmrzyglod.com

  • 8. Data: 2009-02-26 06:34:41
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komuni
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    > Już obciązyć lustrzanką i teorią?

    A ja bym mu zamiast sprzętu zafundował jakieś "kółko fotograficzne" lub coś
    w tym rodzaju.
    Jeśli w dzisiejszych czasach takie istnieją ;)

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-02-26 06:55:06
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Gil pisze:
> [...]
    > Nawet nie wiem jaki. Ale spodobało mi sie, że gość 9-cio letni na coś czekał.

    Mam w tym pewne doświadczenie. Dziaci są na teorię odporne. Mam córkę 12
    lat, robi Fujem 6500. Też potrafi zrobić całkiem fajny kadr, ale nie
    bardzo chce przyjąć jakiekolwiek wyjaśnienia co do migawki czy
    przysłony. Może z chłopakiem łatwiej pójdzie. Nawet cięzko jest
    przekonać dziecko, że należy chociaż zapalić mocniejsze światło w
    pokoju, jak się chce robić bez lampy błyskowej.
    Z teorią przyjął bym taką strategię, że jak dziecko ma coś nie tak to
    wtedy wytłumaczyć jaki jest błąd. Nauka na błądach będzie chyba
    najskuteczniejsza. Właśnie przedwczoraj córka robiąc zdjęcie dzika
    (telefonem) zepsuła kadr, pręt kraty ogradzającej osiedle idzie przez
    środek motywu :) Już sama zauważyła, że jakby przyłożyła ten telefon do
    krat, to by było OK.
    Lustrzanki to bym dziecku nie dawał, dzieci nie szanują sprzętu, lubią
    się chwalić przed kolegami, więc i inni będą mieli w łapach, może długo
    nie posłużyć.

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 10. Data: 2009-02-26 07:15:40
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 25 Lut, 22:45, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie głowa. A wtedy to już po zawodach.
    > Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem

    Zajęcia plastyczne bardzo dobra rzecz. Moja córka chodzi (ale sama
    chciała). Dal 9 latka lustrzanka to chyba żart ;)