  • Data: 2011-02-23 14:00:06
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-22 17:45, DoQ pisze:

    > No tak, jak SE czy Fakt napisało że zapierdalał to znaczy, że było
    > wprost przeciwnie. Uderzył w słup, przeciął samochód na pół "diaksem" i
    > na końcu popełnił samobójstwo. Oczywiście wszystko to przy zachowaniu
    > zdrowego rozsądku w rozpędzaniu się na śliskiej nawierzchni.

    Faktu nie czytałem wiec nie wiem co napisali tym razem.

    > No jasne. Ograniczenie jest dla frajerów, prawdziwy hero oblepia słup bo
    > mu zabronił urzędnik.

    Ograniczenie jest bo ulica jest niebezpieczna to fakt. Problem w tym że
    postawienie blachy z napisem 50 to nie jest rozwiązanie 20 letniego
    problemu ul.Puławskiej. Nie zauważyłem aby w ciągu tego czasu w
    konkretny sposób przyczyniono się do poprawy bezpieczeństwa tej ulicy.

    > Oczywiście, powinni usunąć też wjazdy z dróg podporządkowanych,
    > skrzyżowania, wyburzyć wszystkie posesje i usunąć sygnalizację.

    Bezpieczne latarnie przy drogach to standard od lat w krajach na zach od
    nas. U nas też się takie stawia przeważnie przy nowych jezdniach.
    Wiadomo ze ludzie giną od gwałtownego wyhamowania a nie od prędkości.
    Jeżeli jedziesz 30cm obok stojącego słupa mogącego przeciąć samochód to
    te 50-100 jest zabójcze i nie trzeba 150.

    > Najlepiej rozpieprzyć całe miasto i zrobić autostradę na krzyż.

    Ja widzę różnice w poruszaniu się samochodów ul.Marszałkowską a
    ul.Puławską na w.w odcinku. Widać ci kierowcy jakoś przeważnie
    dostosowują prędkość do warunków.

    > I taki stan rzeczy nastraja do powiedzmy 3 krotnego przekraczania
    > prędkości czy wręcz przeciwnie?

    Czy ty chcesz mi wmówić twierdzenie że latarnia zaatakowała tego
    kierowcę? Fakt iż to on się poruszał jest bezsporny. Nie wiem czemu tak
    bardzo przywiązujesz się do tych bulwersujących 154km/h skoro gdyby na
    nawigacji stało 90 to finał byłby taki sam.

    > Tak jest - barierki ewryłer i gumowe drzewa.

    Bariera, odpowiednia latarnia, drzewa za rowami wystarczy aby istotnie
    zwiększyć bezpieczeństwo. Po jaką cholerę ci poduszki w samochodzie?
    Jeździj wolniej to nie będą potrzebne.

    Pozdrawiam
    Rafał