  • Data: 2011-02-23 22:48:18
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 23 Feb 2011 21:45:49 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Artur Maśląg

    > Gdyby robili tak notorycznie to nie mieliby bezstłuczkowego miliona.

    a ilu takich znasz?

    >Po
    > za tym kapeluszom często wydaje się, że o włos uniknęli wypadku, a
    > rzeczywistość jest zupełnie inna. Większość kierowców zdaje się mieć
    > jakieś zaburzenia w ocenie odległości i prędkości.

    nie ważne o ile uniknęli. Jeśli musieli choćby nogę z gazu zdjąć to
    "miszczu" przesadził.

    Jak chcesz zobaczyć co znaczy unikanie wypadków to zapraszam na motocykl.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?