-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
Date: Wed, 23 Feb 2011 14:00:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 72
Message-ID: <ik30cm$vv9$1@news.onet.pl>
References: <4d5fdbfa$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ijuf3p$kmk$1@news.onet.pl>
<ijugrf$b54$1@mx1.internetia.pl> <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
<ik0605$qpi$1@news.onet.pl> <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
<ik0a3p$ads$1@news.onet.pl> <ik0c03$i4a$1@news.onet.pl>
<ik0fve$20o$1@news.onet.pl> <ik0j64$e2q$1@news.onet.pl>
<ik0pkm$t6q$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298466006 32745 195.117.162.130 (23 Feb 2011 13:00:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Feb 2011 13:00:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <ik0pkm$t6q$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352378
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-22 17:45, DoQ pisze:
> W dniu 2011-02-22 16:02, The_EaGle pisze:
>
>> Ideologię? Przecież twoja teoria o zapierdalaniu nieboszczyka jest
>> niczym innym jak rodem z SE czy innego Faktu. Kto wiec dorabia do
>> sytuacji ideologię? Proszę.....
>
> No tak, jak SE czy Fakt napisało że zapierdalał to znaczy, że było
> wprost przeciwnie. Uderzył w słup, przeciął samochód na pół "diaksem" i
> na końcu popełnił samobójstwo. Oczywiście wszystko to przy zachowaniu
> zdrowego rozsądku w rozpędzaniu się na śliskiej nawierzchni.
Faktu nie czytałem wiec nie wiem co napisali tym razem.
>>> Na drodze z ograniczeniem do 50km/h?
>> Na ulicy na której nie jeździ się 50 a ograniczenie jest tam tylko
>> dlatego że jakiś urzędnik wychodzi z tego samego założenia co ty że
>> skoro postawi znak to nikt mu nie zarzuci że czegoś tam nie dopełnił.
>
> No jasne. Ograniczenie jest dla frajerów, prawdziwy hero oblepia słup bo
> mu zabronił urzędnik.
Ograniczenie jest bo ulica jest niebezpieczna to fakt. Problem w tym że
postawienie blachy z napisem 50 to nie jest rozwiązanie 20 letniego
problemu ul.Puławskiej. Nie zauważyłem aby w ciągu tego czasu w
konkretny sposób przyczyniono się do poprawy bezpieczeństwa tej ulicy.
>> Tymczasem koszt przesunięcia tych latarni za rów i chodnik będzie
>> mniejszy niż zakup ostatnich alf 159 dla policji.
>
> Oczywiście, powinni usunąć też wjazdy z dróg podporządkowanych,
> skrzyżowania, wyburzyć wszystkie posesje i usunąć sygnalizację.
Bezpieczne latarnie przy drogach to standard od lat w krajach na zach od
nas. U nas też się takie stawia przeważnie przy nowych jezdniach.
Wiadomo ze ludzie giną od gwałtownego wyhamowania a nie od prędkości.
Jeżeli jedziesz 30cm obok stojącego słupa mogącego przeciąć samochód to
te 50-100 jest zabójcze i nie trzeba 150.
> Najlepiej rozpieprzyć całe miasto i zrobić autostradę na krzyż.
Ja widzę różnice w poruszaniu się samochodów ul.Marszałkowską a
ul.Puławską na w.w odcinku. Widać ci kierowcy jakoś przeważnie
dostosowują prędkość do warunków.
>> Ta a to ile jest na tym zdjęciu od krawężnika do latarni:
>> http://tinyurl.com/5v8ebeh
>> nawet mniej niż 30cm.
>
> I taki stan rzeczy nastraja do powiedzmy 3 krotnego przekraczania
> prędkości czy wręcz przeciwnie?
Czy ty chcesz mi wmówić twierdzenie że latarnia zaatakowała tego
kierowcę? Fakt iż to on się poruszał jest bezsporny. Nie wiem czemu tak
bardzo przywiązujesz się do tych bulwersujących 154km/h skoro gdyby na
nawigacji stało 90 to finał byłby taki sam.
>
>> Wystarczy, że w tym miejscu znajdzie się bariera energochłonna podobnie
>> jak ta która rozdziela przeciwległe pasy. Zastanawiasz się może po co
>> tam jest ta bariera skoro tam jest ograniczenie do 50? Zdemontować także
>> te na wiaduktach i postawić ograniczenie do 30km/h. Zresztą nie ma po co
>> jest 50 wiec spaść się nie da.
>
> Tak jest - barierki ewryłer i gumowe drzewa.
Bariera, odpowiednia latarnia, drzewa za rowami wystarczy aby istotnie
zwiększyć bezpieczeństwo. Po jaką cholerę ci poduszki w samochodzie?
Jeździj wolniej to nie będą potrzebne.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.11 14:06 Artur Maśląg
- 23.02.11 14:57 to
- 23.02.11 15:14 Artur Maśląg
- 23.02.11 15:17 masti
- 23.02.11 15:40 flower
- 23.02.11 15:54 to
- 23.02.11 16:36 Artur Maśląg
- 23.02.11 16:45 The_EaGle
- 23.02.11 17:12 Artur Maśląg
- 23.02.11 22:02 Pszemol
- 23.02.11 22:45 to
- 23.02.11 22:48 masti
- 23.02.11 22:53 to
- 23.02.11 22:55 masti
- 24.02.11 00:54 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=