eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDzisiejszy wypadek na PuławskiejRe: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Date: Wed, 23 Feb 2011 14:00:06 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 72
    Message-ID: <ik30cm$vv9$1@news.onet.pl>
    References: <4d5fdbfa$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ijuf3p$kmk$1@news.onet.pl>
    <ijugrf$b54$1@mx1.internetia.pl> <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
    <ik0605$qpi$1@news.onet.pl> <ik081o$2nm$1@news.onet.pl>
    <ik0a3p$ads$1@news.onet.pl> <ik0c03$i4a$1@news.onet.pl>
    <ik0fve$20o$1@news.onet.pl> <ik0j64$e2q$1@news.onet.pl>
    <ik0pkm$t6q$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298466006 32745 195.117.162.130 (23 Feb 2011 13:00:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Feb 2011 13:00:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <ik0pkm$t6q$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352378
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-22 17:45, DoQ pisze:
    > W dniu 2011-02-22 16:02, The_EaGle pisze:
    >
    >> Ideologię? Przecież twoja teoria o zapierdalaniu nieboszczyka jest
    >> niczym innym jak rodem z SE czy innego Faktu. Kto wiec dorabia do
    >> sytuacji ideologię? Proszę.....
    >
    > No tak, jak SE czy Fakt napisało że zapierdalał to znaczy, że było
    > wprost przeciwnie. Uderzył w słup, przeciął samochód na pół "diaksem" i
    > na końcu popełnił samobójstwo. Oczywiście wszystko to przy zachowaniu
    > zdrowego rozsądku w rozpędzaniu się na śliskiej nawierzchni.

    Faktu nie czytałem wiec nie wiem co napisali tym razem.

    >>> Na drodze z ograniczeniem do 50km/h?
    >> Na ulicy na której nie jeździ się 50 a ograniczenie jest tam tylko
    >> dlatego że jakiś urzędnik wychodzi z tego samego założenia co ty że
    >> skoro postawi znak to nikt mu nie zarzuci że czegoś tam nie dopełnił.
    >
    > No jasne. Ograniczenie jest dla frajerów, prawdziwy hero oblepia słup bo
    > mu zabronił urzędnik.

    Ograniczenie jest bo ulica jest niebezpieczna to fakt. Problem w tym że
    postawienie blachy z napisem 50 to nie jest rozwiązanie 20 letniego
    problemu ul.Puławskiej. Nie zauważyłem aby w ciągu tego czasu w
    konkretny sposób przyczyniono się do poprawy bezpieczeństwa tej ulicy.

    >> Tymczasem koszt przesunięcia tych latarni za rów i chodnik będzie
    >> mniejszy niż zakup ostatnich alf 159 dla policji.
    >
    > Oczywiście, powinni usunąć też wjazdy z dróg podporządkowanych,
    > skrzyżowania, wyburzyć wszystkie posesje i usunąć sygnalizację.

    Bezpieczne latarnie przy drogach to standard od lat w krajach na zach od
    nas. U nas też się takie stawia przeważnie przy nowych jezdniach.
    Wiadomo ze ludzie giną od gwałtownego wyhamowania a nie od prędkości.
    Jeżeli jedziesz 30cm obok stojącego słupa mogącego przeciąć samochód to
    te 50-100 jest zabójcze i nie trzeba 150.

    > Najlepiej rozpieprzyć całe miasto i zrobić autostradę na krzyż.

    Ja widzę różnice w poruszaniu się samochodów ul.Marszałkowską a
    ul.Puławską na w.w odcinku. Widać ci kierowcy jakoś przeważnie
    dostosowują prędkość do warunków.

    >> Ta a to ile jest na tym zdjęciu od krawężnika do latarni:
    >> http://tinyurl.com/5v8ebeh
    >> nawet mniej niż 30cm.
    >
    > I taki stan rzeczy nastraja do powiedzmy 3 krotnego przekraczania
    > prędkości czy wręcz przeciwnie?

    Czy ty chcesz mi wmówić twierdzenie że latarnia zaatakowała tego
    kierowcę? Fakt iż to on się poruszał jest bezsporny. Nie wiem czemu tak
    bardzo przywiązujesz się do tych bulwersujących 154km/h skoro gdyby na
    nawigacji stało 90 to finał byłby taki sam.

    >
    >> Wystarczy, że w tym miejscu znajdzie się bariera energochłonna podobnie
    >> jak ta która rozdziela przeciwległe pasy. Zastanawiasz się może po co
    >> tam jest ta bariera skoro tam jest ograniczenie do 50? Zdemontować także
    >> te na wiaduktach i postawić ograniczenie do 30km/h. Zresztą nie ma po co
    >> jest 50 wiec spaść się nie da.
    >
    > Tak jest - barierki ewryłer i gumowe drzewa.

    Bariera, odpowiednia latarnia, drzewa za rowami wystarczy aby istotnie
    zwiększyć bezpieczeństwo. Po jaką cholerę ci poduszki w samochodzie?
    Jeździj wolniej to nie będą potrzebne.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: