  • Data: 2009-10-27 22:18:05
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: Mroziu <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > Ostrzenie może bym jeszcze jakoś przeżył, większym minusem w jego
    > przypadku jest brak histogramu na żywo. W tej implementacji jest to IMHO
    > kwiatek do kożucha, który trochę wygląda na dorzucony w ostatniej chwili
    > "bo inni już mają".

    Oj bardzo dorzucony na siłę. To już filmy mimo braku automatycznego
    ostrzenia bardziej mi się w tym aparacie przydały.

    A histogramu na żywo, brakuje, oj brakuje.

    > No więc z racji najlepszej w klasie matrycy tak zupełnie go nie
    > skreślam. Na razie wniosek mam jeden - w tej klasie nie ma ideału, który
    > by spełnił wszystkie wymagania takiego juzera, jak ja. Co bym nie
    > wybrał, to będzie kompromis względem czegoś.

    Ano dokładnie. Tylko że D90 zbiera ogólnie bardzo pozytywne opinie,
    głównie właśnie za matryce, bardzo dobrego kita (18-105 VR) oraz ogólnie
    pojętą ergonomię.

    Mroziu