  • Data: 2009-10-28 11:48:29
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Oct 2009, de Fresz wrote:

    > wiadomo - jak największa dynamika,

    Jak widzę warunek konieczny.
    Czyli Fuji S5 albo Nikon 3Dx
    Dla takiej samej dynamiki - przy różnicy w czułości sięgającej 3EV
    (Fuji *ma* 13 EV, tylko nie każdy zdaje sobie sprawę, że wymaga to
    *prześwietlenia* dla "poziomu przyjętego za 0" o jakieś 3EV, stąd
    moja uwaga - ale skoro na czułości się nie skupiasz, nie jest to
    przeszkodą).

    > rozdzielczość mi zwisa, byle >10 MPx.
    [...]
    > Ze 4 fps z rozsądnym buforem.

    No to pozostał Nikon 3Dx (Fuji: 6Mpix++ i 2 fps, w przypadkach
    szczególnych 3 fps).
    Nad czym jeszcze kombinujesz? ;)

    > K7 minusy
    > - cena

    E, wobec Twoich wymagań...

    > - marna dynamika w światłach, zwłaszcza przy wyższych ISO - jeszcze muszę się
    > dokładniej przyjrzeć czy tylko w JPG, czy w RAWach też bida.

    No toć mówię że już wybrałeś ;)

    pzdr, Gotfryd