  • Data: 2009-10-27 20:39:24
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hc6u9c$c23$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-10-27 14:45:00 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:
    > Ale wciąż będę wypatrywał jeszcze mniejszych m43, głównie z kurczącymi
    > się obiektywami oraz optycznym VF posiadającym takie gadżety, jak zum i
    > ramki korygujących paralaksę. Najlepiej doczepiany.
    Nie jestem ekspertem, chociaż aparat mam i zdjęcia robię. Ale ze wzgledu na
    posiadane doświadczenie życiowe, mam dla Cibie (jednak) radę:

    Nie kupuj żadnego aparatu!

    Zbieraj natomiast skrupulatnie swoje analizy i przemyślenia (bo są ciekawe).
    Za jakieś 10 lat bedziesz mógł wydać ksiażkę pt.: Jak nie kupiłem aparatu...
    Zarobisz mnóstwo szmalu, będziesz mógł sobie
    kupić kamerę z matrycą jak telewizor :)
    Pozdrowienia
    Jan
    PS. Jakoś mi się skojarzyłeś z moim kolegą, obecnie już po 60-ce. Otóż
    zawsze chciał się on ożenić, a do tej pory kawalerm jest. Panienki oceniał
    bardzo wnikliwie i zawsze jakiś mankament znalazł. A to była za gruba, a to
    za cienka. Jedna miała przyciski za małe, inna za duże (albo nie ...
    ergonomiczne :). Radziliśmy mu: Bież w ciemno. Może np. gotować umie ? A on
    dalej analizował. Obecnie jest niewątpliwym ekspertem w kwestii panienek,
    tylko że top-modele nie chcą z nim współpracować. Twierdzą ponoć, że obsługa
    marna... Tak to w życiu bywa...