-
Data: 2024-08-25 18:01:31
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 25.08.2024 o 08:32, ddddddddddd pisze:
> On 23/08/2024 06:56, io wrote:
>> W dniu 23.08.2024 o 06:13, ddddddddddd pisze:
>>> On 22/08/2024 10:57, io wrote:
>>>>>>
>>>>>>> nie wiem tylko czy podobny jest dostępny w Polsce
>>>>>>
>>>>>> A co, granice zamknęli?
>>>>>
>>>>> z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
>>>>> Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny - raczej nie chciałbyś
>>>>> domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
>>>>> listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się
>>>>> do środka nie dostaną...)
>>>>
>>>> A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)
>>>
>>> po co, jeśli sprzedają tylko na rynek brytyjski :)
>>
>> Żeby były prostsze i nie tylko na rynek brytyjski :-)
>
> to ich do tego przekonaj ;)
Mnie dodatkowy przycisk niekoniecznie przeszkadza i w ogóle jeszcze nikt
tu nie przedstawił rozwiązania, które by mnie interesowało.
>
>
>>
>>>
>>>>>>
>>>>>> A mogą nie mieć?
>>>>>
>>>>> mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
>>>>> znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek
>>>>
>>>> To dzwonię i zamawiam :-)
>>>
>>> gdzie dzwonisz? do UK? i dostarczysz taki produkt klientowi (bo chyba
>>> nie mówisz o indywidualnym ściągnięciu jednej sztuki)? ja bym tego
>>> nie zrobił, chyba że specyfikacja klienta dokładnie określiłaby
>>> markę/model
>>> - jako klient indywidualny tego nie kupisz, bo to system do bloku > -
>>> jako wspólnota tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z instalacją
>>> czy serwisem
>>> - jako instalator tego nie kupisz, bo będziesz miał problemy z
>>> serwisem, co bardzo prawdobodobne zniszczy twoją opinię
>>
>> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie znikną
>> tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
>> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
>> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>
>
> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
> przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
> ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
> wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
> fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
> pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają. Po 2
> miesiącach klient ma działający domofon, a ty w czasie poświęconym na
> ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa inne. Albo musisz skasować
> klienta krocie za instalacje żeby pokryć takie koszty, albo kasować go
> za gwarancyjne naprawy serwisowe, inaczej to kompletnie nie ma sensu. W
> żadnym wypadku klient nie będzie zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy
> dokładnie tego modelu, wtedy będzie miał pretensje tylko do siebie)
> Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać inny.
>
>>
>>>
>>>>>> Łatwiej to użyć jakiegoś gotowego systemu, gdzie tych słuchawek
>>>>>> nie potrzeba montować.
>>>>>
>>>>> przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to
>>>>> będzie co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce
>>>>
>>>> Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!
>>>
>>>
>>> jeśli uważasz inaczej to działaj - zostaniesz milionerem :)
>>>
>>
>> Żeby zostać milionerem to trzeba obracać milionami
>
>
> Całkowicie się nie zgadzam- to co piszesz to tylko wymówka żeby się za
> to nie zabrać, bo niesie to za sobą ryzyko - więc lepiej ponarzekać, że
> instalator woli instalować 'to samo g.. co zwykle' robiąc dokładnie to
> samo co rzekomy instalator...
>
Przecież ja tu dyskutuję o wyborze lepszego domofonu a nie zamierzam go
w ogóle instalować. Ktoś sobie może poczytać jakie ryzyko niesie
zlecenie instalacji 'lepszego domofonu' zamiast 'tego samego g..a co
zwykle' i podjąć swoją decyzję. No ale najpierw by trzeba jakiś lepszy
przedstawić a nie bardzo widzę.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.24 19:15 ddddddddddd
- 27.08.24 19:31 Mirek
- 27.08.24 19:31 io
- 28.08.24 15:17 Janusz
- 29.08.24 19:40 Krystek
- 29.08.24 20:12 Mirek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
- Smart gniazdko straciło zasięg wifi?
- nurtuje mnie
- dziwna sprawa...
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=