eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Date: Thu, 22 Aug 2024 11:57:34 +0200

    W dniu 22.08.2024 o 08:05, ddddddddddd pisze:

    > z jednej strony trochę tak (ale to tylko podnosi koszty)
    > Z drugiej strony rynek UK jest specyficzny -  raczej nie chciałbyś
    > domofonu z przyciskiem poczta, którego w porannych godzinach używa
    > listonosz (ale osoby postronne wiedzą że nie mogą wciskać, więc się do
    > środka nie dostaną...)

    A jakby tak usunąć ten przycisk w UK? :-)

    > mogą. Spróbuj znaleźć produkty firmy GDX w PL - zgaduję że nie
    > znajdziesz dystrybutora, bo to raczej na lokalny rynek

    To dzwonię i zamawiam :-)

    > przecież nikt nie zrobi systemu, w którym słuchawek nie ma - to będzie
    > co najwyżej opcja, bo mało kto tego chce

    Ale skąd Ty wiesz, że 'mało kto chce'?!

    >  Dawno temu słyszałem, jakoby w Stanach domofony
    >
    > słuchawka dect przypomniała mi kolejny system, który właśnie dzwoni albo
    > na słuchawki, albo na telefon (a lokalnie dzwoni właśnie na dect). Przy
    > czym to system rozbudowany i dedykowany pod domy opieki/szpitale (np
    > alarmy z drzwi czy dodatkowych czujników)

    DECT to jest właśnie taki system :-) Lokalne połączenia zwykle z
    podłączeniem do sieci telefonicznej. Tylko jak już pisałem, dzisiaj
    ludzie komórkami dzwonią lokalnie to po co w ogóle jakiś DECT. I jak
    pójść dalej to pytanie po co słuchawka domofonu jak można użyć komórki.
    Trzeba się uprzeć by chcieć tę słuchawkę.