  • Data: 2015-11-13 23:27:17
    Temat: Re: "Dobrodziejstwa" RoHS !!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5645dd08$0$685$65785112@news.neostrada.pl...
    (H2CO3)

    > Ale pod pradem.

    No, wiadomo. Chyba nawet akurat gadałem i jak lunęło, to nie było sensu
    nawet przyspieszać kroku. Najlepsze, że szedłem do pracy, gdzie trzeba było
    wyglądać raczej przyzwoicie... No i w ciągu tej jednej, czy 2 minut, nie
    pamiętam już ilu, użarło, zeżarło, może spróbuję zalutować te ścieżkę, tylko
    ona cieniutka (ale robiłerm już takie). Nie działa też dotyk, ale sam
    wyświetlacz i telefon już tak, tylko nie skorzystam, bo już wyłączyli
    Sferiowe CDMA...

    > A bez pradu to co podales praktycznie nie jest zrace.

    Ale jak nalepi między ścieżki spłukanego brudu, to może dojść do tego, że
    odrobina wilgoci i już zaczynają się problemy.

    > Gdzies tam jeszcze korozja elektrochemiczna moze sie pojawic - w jednym
    > elektrolicie zanurzona miedziana sciezka polaczona np z cynowanym ekranem.

    I kto tam jeszcze wie. Najgorsze, że nie mogłem go szybko wysuszyć... A
    teraz nie ma sensu, może tylko dla zabawy spróbuję, czy uda się zlutować
    ścieżkę?

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048