eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :) › Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Date: Wed, 15 Aug 2012 23:49:18 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 101
    Message-ID: <k0h5ha$a2e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <op.wiz0dikspq3u2r@tech> <k0d708$780$1@inews.gazeta.pl>
    <op.wi0zshd9pq3u2r@tech> <k0d8c7$a4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0ddb3$8tp$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0di84$ida$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...harvard.local> <k0dqpp$7ht$1@inews.gazeta.pl>
    <k0e740$j28$1@inews.gazeta.pl>
    <jju7iyvsmfry$.hb8dl36e5z7v.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-51-229.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1345067370 10318 178.36.51.229 (15 Aug 2012 21:49:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Aug 2012 21:49:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jju7iyvsmfry$.hb8dl36e5z7v.dlg@40tude.net>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: alexb
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463897
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jju7iyvsmfry$.hb8dl36e5z7v.dlg@40tude.net...

    >>>>> A tempomat to trzeba stale przestawiac.
    >>
    >> Co chcesz przestawiac w tempomacie? Na autostradzie ustawiam predkosc z
    >> jaka
    >> chce jechac (np. 140 wg GPS-a na polskich) i jade. Jak musze zwolnic, to
    >> zwalniam, potem wciskam jeden klawisz i auto wraca do zadanej predkosci,
    >> a
    >> jak musze przyspieszyc, to przyspieszam, a potem auto samo zwalnia do
    >> ustawionej. Co mam przestawiac?
    >
    > Predkosc z ktora chcesz jechac. 140 ... a za chwile pyk pyk w klawisz
    > '-' -
    > bo tu wolno tylko 110.

    W jaki klawisz? Naciskam na sekunde lekko sprzeglo i zwalniam do 110. Potem
    jednym nicsnieciem klawisza wracam do 140.

    > Pyk pyk - dwa tiry sie wyprzedzaja gdzies dalej.

    Jak wyzej.

    > pyk, pyk - znow 140 bo wolna droga.

    Jedno nacisniecie klawisza i wraca do 140.

    > Pyk .... za malo, pyk ... ciagle za
    > malo

    ??

    pyk - kolumna osobowek wyprzedza. Pierwszy z kolumny odpadl - pyk.
    > Drugi odpadl - pyk. Pyk - trzeci odpadl. Migacz - my odpadamy :-)
    >
    > Z gorki - pyk plus

    Jakie pyk? Pedal gazu, jak juz musisz przyspieszyc.

    > pod gorke - pyk minus, bo za glosno ...

    W Polonezie to moze za glosno...
    Zreszta - jak sie decydujesz na tempomat, to nie po to, zeby z gorki
    przyspieszac, a pod gorke zwalniac, tylko jedziesz caly czas z ta sama
    predkoscia.

    >
    >>>>Tempomat daje ten konfort, że na 15-20 min możesz zdjąć nogę z gazu,
    >>>>która
    >>>>w tym czasie odpoczywa.
    >>> Nawet nie bardzo mam ja gdzie polozyc. Podkulic pod siebie ?
    >> Przede wszystkim mozna poruszac na wszystkie strony, bo kilka godzin w
    >> jednej pozycji nie jest zbyt wygodne. Mozna przestawic stope pod fotel, w
    >> lewo - i zawsze noga sie troche rozrusza. Z doswiadczenia - zdecydowanie
    >> trasa >500km jest mniej meczaca z tempomatem.
    >
    > No coz - jak widac z opisu poowyzej - kto ma, ten uzywa.

    No wlasnie z Twoich opisow wynika, ze w zyciu nie jezdziles z tempomatem.

    > Ale jakos mi nigdy pedal nie przeszkadzal. Ale w pierwszym zminilem naciag
    > sprezyny.

    To nie kwestia pedalu, tylko trzymania nogi w jednym polozeniu.

    >>>>>> 4. niska prędkość przelotowa (nie da się jechać 2000km "zapier...ąc"
    >>>>>> non-stop, lepiej jechać stabilne 130-140km/h)
    >>>>> No nie wiem ... pojedziesz 90 to wcale dalej nie zajedziesz.
    >>>>> A 140 to juz w praktyce moze byc zap* - inni jada wolniej.
    >>
    >> 140 to jedziesz szybciej, niz 95% kierowcow na polskich autostradach.
    >
    > Jesli nie wiecej %. Czyli - zapierdalasz :-)

    Wlasnie ostatnio taka widze zaleznosc - na gierkowce jadac 100 gpsowe jestem
    wyprzedzany przez prawie wszystkich (i to ze spora roznica predkosci), a na
    autostradzie przy 140 prawie wszystkich wyprzedzam.
    >
    >>>>Nie chodzi o jazdę 90km/h - wystarczy, że dasz radę utrzymać średnią
    >>>>wynikającą z ograniczeń - na dystansie 1500 - 2500km jest to bardzo
    >>>>trudne.
    >>>
    >>> Jedna rzecz musimy sobie jasno powiedziec - wysokiej sredniej nie robi
    >>> sie
    >>> szybka jazda, tylko eliminacja wolnej jazdy.
    >>> Taka wredna wlasciwosc ... matematyki.
    >>
    >> Coz. Srednia robi jedno i drugie. To wlasnie wynika z matematyki :-P
    >
    > Ale niskie predkosci robia bardziej :-)

    Nie o to mi chodzilo, a o to, ze np. nie zrobisz sredniej 90km/h w dluzszej
    trasie jadac max. 100km/h. Zreszta - zaraz Ci wykaze, ze to co piszesz, to
    nieprawda :-) Pojedz przez godzine 20km/h, a potem znow przez godzine
    200km/h. Jaka bedziesz mial srednia? :-P

    --
    Axel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: