  • Data: 2012-08-16 18:14:19
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J.F.* w wiadomości news:wi4qg8b955pc$.12rqycszcon4n.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > czyli po godzinie przejedziesz 160km z mozliwym spaleniem 19.2 l.
    > A jak jeszcze przyspieszysz i droga bedzie pusta, to 20/h przekroczysz

    Jakbyś jeszcze normalne kryteria pomiarów i oceny spalania przyjął...
    Moje auto przy 180-240kmph spala 23l, poprzedni właściciel coś wspominał o
    ponad 35l przy jeździe pow 280kmph - lepiej nie wnika gdzie i jak długo dał
    radę tę prędkość utrzymać ;-). Jak z tego wyliczysz spalanie na h przyjmująć
    idealne warunki, to wtedy uzasadnij jaki jest sens takiej prezentacji poza
    zobrazowaniem na ile starczy zbiornik :-)

    Pozdr