  • Data: 2012-08-16 09:19:02
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-08-2012 o 23:29:08 Axel <a...@o...niespamuj.pl> napisał(a):

    > "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message

    > Twierdzisz, ze przy 20h noga zaczyna bolec od niewciskania sprzegla, a
    > reka od niezmieniania biegow?

    Twierdzę, że jeździłem długie trasy autem z manualną skrzynią i automatem,
    róznica w moim przypadku jest kolosalna (na korzyść automata oczywiście).
    Ty mówisz, że nie ma różnicy (chociaż jak przyznajesz nie jechałeś dużo
    "na raz") i wnioskujesz, że skoro po 15h nie byłeś zmęczony to po 25 też
    pewnie nie będziesz :-)

    > I dlatego, ze masz w planie dluga trase, to po zaslonieciu
    > predkosciomierza ustawisz automatycznie 170km/h? A jak w lkrotsza to co
    > innego? Kontrolujesz to, co piszesz?
    >
    > A skoro nie zrozumiales - nie dam rady jechac 15h 200km/h, bo nie mam
    > gdzie. Podstawowy problem. Przejade cale Niemcy w zdecydowanie krotszym
    > czasie.

    Jest jeszcze gorzej... jak planuję jechać długo (długo to NIE jest 15h) to
    stram się nie przekraczać 150km/h - wiekszość trasy pokonuję jadąc
    130-140. Taki kapelusznik jestem :-) - ale ja to mam tylko jedno życie i
    rodzinę na utrzymaniu.

    W ogóle nie wiem po co takie złośliwe komentarze z Twojej strony? -
    zdarzyło mi się kilka razy pojechać na dalekie wakacje (2300 - 2800 km)
    bez noclegu na trasie i napisałem co w MOIM przypadku musi być spełnione
    aby przejechać taką trasę z jak najmniejszym zmęczeniem. Może ktoś, kto
    już podją decyzję, że jedzie "na raz" do Neapolu lu Walencji przeczyta to
    i się zastanowi czy napewno da radę -
    zwłasza, że jest jeszcze jedna sprawa o której nie napisałem - "zmęczone
    oczy". Lepiej z wiadomych przyczyn noc jechać na początku - trasy.

    TG