eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkości › Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Sun, 4 Dec 2011 12:40:28 +0000
    Organization: telefon.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <c...@l...institute.com>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
    <jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-enfi15-2-0-cust265.hari.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323002427 24118 80.194.235.10 (4 Dec 2011 12:40:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 12:40:27 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-Face: *^$-l{vB(N|.;3lf$|Uzh\4SDh|^'^H4Ws!agJ*3nMKYcu\),kk#7._XPhv}C+qj2#Jx^^0
    @+{L_tCP_.KMml({*t[N^Z8[~'kn<O5s_18x+Os-ai?\ou:dw1f@qYWT6@ah~*92<,q{n\P3Sr8b$(
    B!#6wJQtkQaAI!R"=&l?a
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418287
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 13:33:16 +0100, Lukasz napisał(a):

    > moje testy mówią co innego, widocznie testy naukowe czegoś nie
    > uwzględniają - najprawdopodobniej zachowania mojego organizmu. Wiadomo że

    Oczywiście opcji, że ty czegoś nie uwzględniasz (np. dodatkowego
    tankowania) - nie bierzesz pod uwagę...
    Po co?

    > to 15 minut. Do tego "z tą adrenaliną" przejeżdżę np. do 18:00, a jadąc
    > powoli (bez adrenaliny? może i tak chociaż na codzień nie prowokuję sytuacji
    > podnoszących poziom adrenaliny, jazda 180km/h autostradą taką dla mnie nie
    > jest, bardziej tryb pracy mnie nakręca) będę musiał się zdrzemnąć pół
    > godziny np. o 16:00

    Taaaaaa... świetne podejście... wszyscy inni kierowcy to też tacy
    "adrenaline junkie" i każdy musi spać. Otóż właśnie nie musi. Jak się
    kiedyś wyleczysz z tego, zobaczysz, że można jechać wolniej i nie zasypiac.
    Co więcej - można przyjechać na miejsce i wciąż nie być umęczonym na maksa.
    Na adrenalinie będziesz - usiądziesz i zaśniesz. Bo braknie adrenaliny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz
    Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: