  • Data: 2011-12-04 13:48:33
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Lukasz,

    Sunday, December 4, 2011, 1:05:24 PM, you wrote:

    [...]

    > godziny nie, pewnie więcej :)

    Odpuść - pewnym osobnikom się nie wytłumaczy.

    Byłem dawno temu wożony z Opola do Jeleniej Góry jako pasażer -
    zazwyczaj zajmowało to 4 godziny w jedna stronę. Ja jeździłem
    regularnie 2 godziny a w czasie budowy A4 max 2h30minut. A to ledwie
    200km.
    Na jednym wyjeździe tam i z powrotem zamiast 8h - 4-5h - trzy godziny
    do przodu. Przez 12 lat, co najmniej raz na miesiąc - 500 godzin
    zaoszczędzone. A to była tylko jedna z tras w miesiacu.

    Szczecin-Opole d.k. 3/S3 w budowie i A4 - 4h45minut wiosną zeszłego
    roku. Połowa trasy w deszczu. Dzień wcześniej jechałem w przeciwnym
    kierunku, z pasażerem, totalnie obładowanym autem i z przerwą na obiad
    zajęło to 7 godzin. Kapelusznik jechałby 10-12 godzin z przerwami
    (550km bodaj).

    [...]

    --
    Best regards,