  • Data: 2011-12-04 13:33:16
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:xip9k7kg60zu.dlg@lepper.institute.com...
    > A jak wielokrotne testy (w tym naukowe) mówią co innego, tym gorzej dla
    > testów...

    moje testy mówią co innego, widocznie testy naukowe czegoś nie
    uwzględniają - najprawdopodobniej zachowania mojego organizmu. Wiadomo że
    wszystko zależy od dnia i czasem jestem więcej na plusie, czasem mniej, jak
    wyjeżdżam na wakacje to jadę wolniej - bo nie zależy mi na tym żeby być
    wcześniej i faktycznie ogólnie różnica może nie być wielka. Jadąc do pracy
    liczy się dla mnie każda minuta, często jak mam więcej obiektów planuję
    pracę tak, aby np. do Wałbrzycha wjechać o 9-10 a do Wrocławia nie trafić na
    16:00 tylko na 13:00 - czasem dotarcie do celu 15 minut wcześniej skróci
    czas jazdy o godzinę- ale fakt, w labolatoryjnych warunkach (lub w
    jakichkolwiek warunkach stworzonych po to by potwierdzić tezę) nadal będzie
    to 15 minut. Do tego "z tą adrenaliną" przejeżdżę np. do 18:00, a jadąc
    powoli (bez adrenaliny? może i tak chociaż na codzień nie prowokuję sytuacji
    podnoszących poziom adrenaliny, jazda 180km/h autostradą taką dla mnie nie
    jest, bardziej tryb pracy mnie nakręca) będę musiał się zdrzemnąć pół
    godziny np. o 16:00

    Łukasz