  • Data: 2011-09-01 20:23:33
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/09/2011 14:53, Paweł Kierski wrote:
    > W dniu 2011-09-01 15:21, Andrzej Jarzabek pisze:
    >
    > OK - odjeżdżamy od tematu. Tak - nagradzanie z elementem powiązanym
    > z zyskiem pracodawcy jest OK, wystarczy, że strony się dogadają.
    >
    > Chodziło mi o wariactwa w stylu dopłat do hektara. Szczególnie za

    Dopłaty do rolnictwa a deputat węglowy to zupełnie różne sprawy.

    > produkcję ekologiczną, w przypadku której nie trzeba się wykazać
    > żadnymi zbiorami (sic!) a tylko certyfikatem, że uprawa jest
    > "ekologiczna". Efekt - sadzimy orzechy, które i tak zgniją, byle
    > certyfikat był i kasa leci. Kasa przewyższa cenę sadzonek i ich
    > posadzenia...

    To zaszokuję cię jeszcze bardziej: płaci się wręcz rolnikom za
    odłogowanie. I to jest jak najbardziej sensowne, nie ma przecież sensu
    zalewać rynku nadmiarem żywności, której nikt nie zje. Albo co gorsza - zje.

    > Ludzie pośrednio za tym głosowali. Dlaczego nie głosowali za dopłatą
    > do GB RAM? 8-)

    W przypadku rolnictwa to chyba głównie dlatego, że produkcja żywności w
    dzisiejszym kapitaliźmie się nie opłaca bez dotacji, a jednak żywność
    jest niezbędna do życia. Jak nie ma odpowiedniej ilości żywności to masz
    food riots i cały system się wywala, a z powodu za małej ilości RAMu to
    się najwyżej wywali komuś system operacyjny.