  • Data: 2011-09-01 15:04:28
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: "Sarr." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1-9-2011 12:59, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Wiesz, jestem pewien, że przy każdym takim Halo Cośtam też pracował
    > przynajmniej jeden programista (w sensie ktoś, kto napisał jakiś kod w
    > tym projekcie), który zarobił na nim przyzwoite pieniądze.
    >
    > I tak jak "programiści gier zarabiają słabo" jest prawdą dla dużych
    > korpo, bo na każdego takiego, co zarobił przyzwoite w tej samej firmie
    > przypada mnóstwo takich, co zarobili fistaszki, tak samo jest
    > prawdziwe dla gier indie, bo na każdą dwuosobową firmę, która zrobiła
    > Tibię czy Minecraft i zarobiła miliony, jest mnóstwo takich
> [...]

    racja.

    a wracajac do pytania autora, gry komputerowe to swego rodzaju zyla
    zlota... i tak jak nie kazdy zabierajacy sie za poszukiwanie zlota na
    nie trafial, tak nie zawsze czas zainwestowany w gre grwarantuje jej
    sukces... ale i tak jak ludzie probowali szukac zlota, tak i teraz
    koduja gry i maja nadzieje, ze wreszcie sie uda...

    pozdrawiam,
    Sarr.