-
Data: 2011-09-01 15:04:28
Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
Od: "Sarr." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 1-9-2011 12:59, Andrzej Jarzabek wrote:
> On Sep 1, 10:26 am, "Sarr."<s...@g...pl> wrote:
>>
>> o tobii nie wiem, ale jest wiecej indie projektow, ktore zagwarantowaly
>> pojedynczym autorom lub kilkuosobowym zespolom zasluzony rozglos i
>> nierzadko calkiem sluszny zysk przy okazji - minecraft, braid, world of
>> goo, super meat boy... branza gier komputerowych to nie tylko giganci i
>> tytuly AAA, jest tez na szczescie przeciwwaga w postaci tworcow indie,
>> ktorzy czesto robia gry za darmo a jesli zarabiaja, to... nikt tak na
>> prawde nie wie ile ;]
>
> Wiesz, jestem pewien, że przy każdym takim Halo Cośtam też pracował
> przynajmniej jeden programista (w sensie ktoś, kto napisał jakiś kod w
> tym projekcie), który zarobił na nim przyzwoite pieniądze.
>
> I tak jak "programiści gier zarabiają słabo" jest prawdą dla dużych
> korpo, bo na każdego takiego, co zarobił przyzwoite w tej samej firmie
> przypada mnóstwo takich, co zarobili fistaszki, tak samo jest
> prawdziwe dla gier indie, bo na każdą dwuosobową firmę, która zrobiła
> Tibię czy Minecraft i zarobiła miliony, jest mnóstwo takich
> dwuosobowich firm, których właściciele tylko stracili pieniądze i czas.
racja.
a wracajac do pytania autora, gry komputerowe to swego rodzaju zyla
zlota... i tak jak nie kazdy zabierajacy sie za poszukiwanie zlota na
nie trafial, tak nie zawsze czas zainwestowany w gre grwarantuje jej
sukces... ale i tak jak ludzie probowali szukac zlota, tak i teraz
koduja gry i maja nadzieje, ze wreszcie sie uda...
pozdrawiam,
Sarr.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.11 15:10 m...@t...pl
- 01.09.11 15:16 Paweł Kierski
- 01.09.11 15:45 Przemek O.
- 01.09.11 15:56 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 16:07 Jacek
- 01.09.11 16:29 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 16:28 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 19:39 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 19:41 Przemek O.
- 01.09.11 19:42 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 20:07 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 20:13 Marek Borowski
- 01.09.11 20:23 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 20:40 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 22:17 Andrzej Jarzabek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe