  • Data: 2018-05-05 12:48:25
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 12:00, Budzik pisze:

    > W sumei to rzeczywiscie nie znam bo juz wiele lat temu wszyscy grajkowie
    > przestawili sie na konsole. Ale to nie az takie wazne.

    Ci których ja znam nie przestawili się. Ale dla ciebie to nie
    ważna, dla ciebie jest ważne to czego ty nie widziałeś i nie wiesz.

> [...]
    > z nich wybiera konsole w domowym zastosowaniu
    > Wezmy np. wiedzmina:
    > do końca czerwca 2015 roku 70% rozprowadzonych egzemplarzy przypadło na
    > konsole (PlayStation 4 i Xbox One), a pozostałe 30% na wersję PC.
    > Źródło: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94146
    >
    > O ile sę pomyliłem piszac 3%? O 2%? To tylko szacunki ale co do zasady
    > sprawa jest jasna - komputery przestały się starzec tak szybko jak działo
    > sie w latach 90 i absolutnie nie ma potrzeby wymiany komputera co 3-5 lat
    > tylko dlatego ze stary przestaje dawac rade.

    Skoro stary przestaje dawać radę to należy go wymienić.
    Bo nei daje rady. :-)

    > Fakt ze tak jest nie implikuje tez niczego przeciwnego.

    Dla ciebie chyba, dla człowieka inteligentnego byłby wstępem
    do ustalenia jak jest poza grupą jego znajomych.

    > Poziom twojej argumentacji widac powyzej przy okazji dyskusji o
    > gamingowych PC. Dziekuje za te "dane" które podałes...

    Starałem się nie zawyżać poziomu argumentacji do tego co ty
    sam napisałeś. Masz o to do mnie pretensję?