  • Data: 2018-05-05 14:00:00
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ci których ja znam nie przestawili się. Ale dla ciebie to nie
    > ważna, dla ciebie jest ważne to czego ty nie widziałeś i nie wiesz.

    Wczesniej słusznie zauwazyłes ze prywatne doswaidczenia w zestawieniu z
    danymi maja mniejsze znaczenie. Słusznie.
    Podałem ci wiec dane dotyczace sprzedazy pc vs konsola.
    A ty brniesz w prywatne doswiadczenia.
    Dziekuje.

    > Skoro stary przestaje dawać radę to należy go wymienić.
    > Bo nei daje rady. :-)

    Rozumiem, ze zrozumiałes ze pisałem o tym, ze własnie nie przestaje dawac
    rady, a tylko brak argumentów kazał ci brnąć w ten dowcipek...

    > Dla ciebie chyba, dla człowieka inteligentnego byłby wstępem
    > do ustalenia jak jest poza grupą jego znajomych.

    I jak? Udało ci sie ustalic?

    > Starałem się nie zawyżać poziomu argumentacji do tego co ty
    > sam napisałeś. Masz o to do mnie pretensję?

    Nie. Mam pretensje ze obnizasz... Moze nie pretensje. Rozczarowanie... ze
    oczekiwałem od Ciebie czegos innego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO