  • Data: 2018-05-05 15:46:49
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 14:00, Budzik pisze:

    > Wczesniej słusznie zauwazyłes ze prywatne doswaidczenia w zestawieniu z
    > danymi maja mniejsze znaczenie. Słusznie.
    > Podałem ci wiec dane dotyczace sprzedazy pc vs konsola.
    > A ty brniesz w prywatne doswiadczenia.
    > Dziekuje.

    Podałeś dane ze sprzedaży jednej wybranej gry w wybranym okresie.
    Ja też dziękuje za takie dane.

    > Rozumiem, ze zrozumiałes ze pisałem o tym, ze własnie nie przestaje dawac
    > rady, a tylko brak argumentów kazał ci brnąć w ten dowcipek...

    Zrozumiałem to co przeczytałem. A przeczytałem "stary przestaje dawac
    rade.". Zapomniałeś tam "nie" dopisać?

    > I jak? Udało ci sie ustalic?

    Tak. Teraz czekam aż ty to zrobisz.
    Ale wygląda że długo poczekam. :-)

    > Nie. Mam pretensje ze obnizasz... Moze nie pretensje. Rozczarowanie... ze
    > oczekiwałem od Ciebie czegos innego.

    Nie obniżam, przyłączyłem się do rozmowy kiedy przeczytałem to co
    napisałeś. I oceniłem tak jak napisałem. Ale oczywiście możesz
    oczekiwać że ktoś cię lepiej potraktuje.