  • Data: 2018-05-13 00:21:29
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: r...@k...net szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 08:37:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 25 Apr 2018 13:46:28 +0200, Janusz

    > Rzecz w tym, że to żadna nowość.

    Jak najbardziej nowość. Nie nowość w sensie, że wczoraj wymyślona, ale nie jest to
    jeszcze masówka pokroju głównego nurtu przemysłu motoryzacyjnego. Tak długo jak nie
    wejdzie do głównego nurtu produkcji to będzie kosztować. Kolejnym elementem jest
    popyt/podaż. Jak widać popyt przewyższa wielokrotnie podaż, więc cena musi być
    wysoka.