  • Data: 2018-05-06 12:17:09
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 09:59, Budzik pisze:

    > Naprawde - uwazasz, ze dane ze sprzedazy jednej gry pokazujące wyrażny
    > trend przewagi konsolowiczów nad Pc-towcami sa tyle samo warte co twoje
    > pieprzenie pt "uwazam inaczej bez podparcia sie jakimikolwiek danymi"?

    Tak. Zwłaszcza jak ta jedna była pisana pod konsolę a potem na siłę
    portowana na komputery.

    > rozmowa z Toba jest widze stratą czasu...

    Widać lubisz czas tracić.

    > OJPierdole.... Czego nie zrozumiałes? Masz jakis problem z rozumieniem
    > słowa pisanego?
    > Diagram ci rozpisac?
    > Sprawa jest prosta: komputery starzeją się wolniej - ergo nie ma potrzeby
    > wymiany co kilka lat na nowy.
    > Teraz zrozumiałes? Dasz rade w koncu idniesc sie do meritum?

    Nie zrozumiałem dlaczego ty nie rozumiesz kiedy wykazuje że mijasz się
    z prawdą w pisanym tekscie. Specjalnie to robisz?

    > Masz racje, brniecie w dyskusje z Toba to jakas forma masochizmu...

    Nie brnij, zacznij czytać ze zrozumieniem zamiast wypierać się
    że pisząc białe miałeś na myśli czarne.