  • Data: 2018-05-05 12:00:00
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałeś brednie a potwierdzasz to oceną jaki procent używa
    > komputerów do gier. Jeszcze tylko brakuje żebyś dopisał że nie znasz
    > nikogo grającego na pececie.

    W sumei to rzeczywiscie nie znam bo juz wiele lat temu wszyscy grajkowie
    przestawili sie na konsole. Ale to nie az takie wazne.

    Wazne jest ze:
    - masz miliony pctów w firmach ktore nie słuza do grania w ogóle.
    - masz duzy procent ludzi ktorzy uzywaja komputery ale w ogole nie graja
    - pozostaje ci czesc ludzi ktorzy graja i teraz musisz sie zastanowic ile
    z nich wybiera konsole w domowym zastosowaniu
    Wezmy np. wiedzmina:
    do końca czerwca 2015 roku 70% rozprowadzonych egzemplarzy przypadło na
    konsole (PlayStation 4 i Xbox One), a pozostałe 30% na wersję PC.
    Źródło: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94146

    O ile sę pomyliłem piszac 3%? O 2%? To tylko szacunki ale co do zasady
    sprawa jest jasna - komputery przestały się starzec tak szybko jak działo
    sie w latach 90 i absolutnie nie ma potrzeby wymiany komputera co 3-5 lat
    tylko dlatego ze stary przestaje dawac rade.

    > Fakt to że Ty nie znasz musi oznaczać ze tak robią wszyscy inni.
    > Pytanie czy aby na pewno? :-)

    Fakt ze tak jest nie implikuje tez niczego przeciwnego.

    > Kiedy argument "bo NIE" to twoje "bzdury pleciesz", co oznacza
    > że argumenty skończyły ci się sporo wcześniej.

    Poziom twojej argumentacji widac powyzej przy okazji dyskusji o
    gamingowych PC. Dziekuje za te "dane" które podałes...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,